Відсьогодні “Черкасиобленерго” має сучасну приймальню громадян – Інформаційно-консультаційний центр за адресою: вулиця Благовісна 166. В оновленому приміщенні черкасці зможуть якісно і по-новому отримати в комфортних умовах консультацію з питань нарахування плати за користування електроенергією та спільно з фахівцями вирішити усі проблеми в нарахуванні щомісячних платежів, яких в останній час у містян виникло багато, адже у 2017 році підприємство пережило не найкращі часи, що позначилось якості надання послуг жителям всієї області.
Нагадаємо, що ПАТ “Черкасиобленерго” пережило тривалий страйк працівників, захоплення тітушками та масовими звільненнями працівників через тривалу невиплату зарплати.
– Раніше в нас було застаріле та незручне приміщення. Відтепер черкащани, в яких є питання до обленерго, матимуть змогу їх відразу вирішити в зручному інформаційно-консультаційному центрі.
Ми вже ведемо перемовини з Приватбанком, аби встановити I-бокси, аби прямо в центрі жителі міста могли одразу та без комісій сплатити будь-який рахунок, – розповів журналістам під час відкриття ІКЦ голова правління Олег Самчук. Детальніше у відео:
Немає коментарів:
Дописати коментар