понеділок, 17 березня 2014 р.

The Show Must Go On


    Сьогодні о 16-00 на Соборну площу Черкас, не дивлячись на несприятливі погодні умови (холодно, слабка мрячка), зійшлося чимало містян на начебто "інавгурацію" новопризначеного голови ОДА Ю.Ткаченка. Як я вже повідомляв, це призначення відбулося за словами Хутіна-пуя "нє савсєм законно".
    Як же ця церемонія відбувалася, я зараз спробую вам розповісти.
    Почалося з того, що до останнього моменту було загадкою, хто буде презентувати, новоспеченого обласного високопосадовця: голова обласної ради Валентина Коваленко повідомила, що не могла представити загалу новопризначеного керівника області, бо це для неї був би «алогічний крок». Про це вона зауважила сьогодні журналістам на Соборній площі перед початком заходу: " Це суперечить тій позиції, що я виявляла, адже ви знаєте, що я у складі делегації від Черкас їздила до Кабінету Міністрів України з донесенням думки обласної народної ради, яка підтримала на цю посаду іншу кандидатуру.  Юрій Олегович сьогодні ще зранку зрозумів, що я не буду його представляти. І  почув мою думку, що представити його мають приїхати з Києва від «УДАРу», адже саме ця партія брала на себе політичну відповідальність за призначення голови Черкаської облдержадміністрації.  Нехай не перша, нехай друга особа приїде і  засвідчить, що саме «УДАР» бере відповідальність за призначення... Я також знаю, що дзвонили сьогодні із Золотоноші, Звенигородщини люди, які висловили невдоволення таким призначенням, не погодженим із народом". І після сказаного, Валентина Коваленко додала:
"Та, як бачимо, Юрій Ткаченко сам вийшов до людей на Соборну площу, щоб представитися громаді".
    Тут же, поруч з В. Коваленко вже знаходиться Ю.Ткаченко. Поряд з ним - колишній голова ОДА Олександр Черевко, при головуванні якого Ткаченко був головним податківцем області та Митрополит Черкаський і Чигиринський (УПЦ КП) Іоан.
   Всі вирушили до людей, що зібралися на площі. І перше, що мене вразило (причому - негативно!) - це ось така картина:
Вони навіть по-тулубівськи вже вміли скандувати. Хоча, тепер вже: "Тка-чен-ко!"
     "The Show Must Go On!", - вигукнув, побачивши цей цирк, настоятель Храму Покрови (УГКЦ) о. Юліан Шеремета, який стояв поруч зі мною. Вираз обличчя отця говорив про все те, що від такого видовища було й у мене на думці та язику.  Як пізніш я дізнався - це стояли працівники "Фермерського ринку", який пов'язаний з іменем нового Черкаського можновладця. Хоча сам можновладець не відбріхувався від того, що у бізнесі він "засвічений":   "Займався бізнесом до влади і буду займатися після того, як піду з посади. Бізнес не приховую. Я самодостатня людина. Всі кроки буду робити разом із громадою і під контролем громади. Я живу у Черкасах, планую тут жити і працювати далі. Збирати статки і виїжджати кудись, як мій попередник, в мене в планах нема. Тому думаю про те, як буду людям в очі дивитися". Так, не продзигачив, адже нам відомо, що  він є співвласником черкаської торгівельної мережі "Молі", підприємств "Золотоніський бекон", "Золотоніські сади", фермерського господарства "Воля", одного з найдорожчих черкаських ресторанів "Ботічелі" та "Фермерського ринку", відкритого вже в часи папєрєдніка, що втік в невідомому напрямку і нині знаходиться в розшуку, масона Тулуба.
   Люди, які були на площі, зауважили  що  для нинішніх політичних змін важливим є участь кандидатів на керівні посади в революційних подіях.
– Майдан у мене в серці! Я так само, як інші черкащани, возив продукти на Майдан і забезпечував наших хлопців медикаментами. Сьогодні на Володимирській в Києві працює магазин «Моллі». Це частина того бізнесу, що в мене є. І той магазин надавав продукти і медикаменти мітингувальникам. Бо у певний період не гроші були важливі, а була проблема доставки продуктів і медикаментів. І працівники магазину безпосередньо це робили. Я вам скажу відверто, що мені небайдужа доля тих, хто проливав кров на Майдані. Як бачите, сьогодні я стою перед вами. Раніше все відбувалося в закритому режиму, проте нині так не буде. І кожне призначення в районах проходитиме через призму народної ради, – зазначив Юрій Ткаченко. Разом з тим, він заявив, що якщо рішенням громади буде відсторонення його від посади, то він прислухається до її думки. 
— Якщо сьогодні більшість із громади заявить про те, що я не можу виконувати свої обов’язки, як голова обласної адміністрації, що я кладу ваші гроші в кишеню, то мені буде соромно перед хлопцями, які віддали своє життя, перед Богом. Якщо ви вважаєте, що я не гідний цієї посади, я готовий написати заяву і підти. Але це має сказати громада, а не політичні сили, що мають власний інтерес, — сказав він.
    Ну що ж:  що було, пережили, що буде - не просто побачимо, а дивитимемось пильним оком.

 Валентина Коваленко пояснює, чому не буде представляти Ю.Ткаченка громаді.




Юрій Ткаченко (ліворуч) у супроводі колишнього, ющенківського "губернатора" (та немає у нас губерній!!!)  О.Черевка, який відзначився при розкраданні "Золотої підкови".





Владика Іоан настановлює Божим словом нового очільника.
 


Підсилення звуку було відсутнє, тому далеко не всі чули промовців.

Немає коментарів:

Дописати коментар