понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Даценко: "Я не продамся і не здамся".



Після останніх подій  із погрозами координатор Ради опозиційних сил Черкащини, кандидат від Об’єднаної опозиції «Батьківщина» по 197 виборчому округу Леонід Даценко у прямому ефірі телеканалу «Рось» виступив із політичною заявою.  Наводимо текст виступу.
«Ще у червні я заявляв, що влада на виборах буде реалізовувати сценарій ЗЗеК. Абревіатура ця розшифровується — «Залякати», «Заборонити», та «Купити». І протягом двох місяців українці були свідками послідовного втілення цієї технології.
Невиправдане застосування сили під час знесення міліцією наметового містечка на Соборному майдані у Черкасах 6 липня, затримання двох депутатів Черкаської міської ради Максима та Миколи Булатецьких, зламана рука коменданта мовного майдану Ігоря Сичова, за яку ніхто так і не поніс відповідальність, наліт міліції на штаб Об’єднаної опозиції і спроба вилучити там виборчі документи, провокації під час мітингів, — усе це красномовні свідчення першого етапу владного плану «Залякати».
Але не залякали. Таких борців як Юлія Тимошенко, Юрій Луценко, Арсеній Яценюк, наш земляк Микола Томенко, Анатолій Гриценко, В’ячеслав Кириленко та Олег Тягнибок залякати і зупинити не можна. Таких моїх побратимів по черкаській опозиції як Микола Булатецький, Анатолій Бондаренко, Олександр Сінгаєвський, Володимир Гресь, Максим Поляков та Сергій Рудик залякати і зупинити не можна.
Паралельно влада активно вдавалась і до різних можливих і неможливих заборон, починаючи із параду судових рішень щодо заборони встановлювати намети Об’єднаної опозиції і проводити зустрічі із народними депутатами в районах області і закінчуючи тим, що за віце-спікером Верховної Ради Миколою Томенком влада ганяла табуни міліціонерів із відеокамерами.
Але заборонити українцям, черкащанам бути господарями на своїй землі ще ніколи і нікому не вдалось.
Що ж до купити, то тут у хід іде усе: і легендарна гречка, і горілка, і дармові калоші з халатами, і навіть безкоштовні телята, яких спочатку під клацання журналістських фотокамер дарують селянам, а тоді, коли вожді із свитою їдуть геть, забирають і везуть дарувати в інше село.
Але купити українську душу чи зламати наш холодноярський дух та козацьку відвагу неможливо.
Як я передбачив місяць тому, до плану «ЗЗеК» додалося іще одне «З» — знищити. Вчора цей останній аргумент спробували застосувати до мене.
На мене вийшли посланці київських владних вождів, принаймні вони саме так представилися, із вимогою знятися із виборчих перегонів. Вони хотіли купити мене та погрожували фізичною розправою наді мною та моїми дітьми.
Але я цього не зробив. Я звернувся до правоохоронних органів, і вони затримали того, хто мені погрожував.
Після всього, що сталось, я хочу звернутись до влади. Пане Президент, пане голова Черкаської облдержадміністрації і представники Партії регіонів, зупиніться. Жодна посада чи владне крісло не варті людської крові. Є межа, яку не можна переступати. Закликаю вас не бути партійними лідериками, а бути державними мужами. Україна у нас одна. Якщо ви штовхнете її у прірву, то вона поглине нас усіх: і владу, і опозицію, але найголовніше, — мільйони українців.
Я хочу ще раз наголосити, що я ніколи не продамся, не здамся і не зійду зі шляху боротьби за справедливу демократичну Україну. Я йду цим шляхом 25 років, і жодні погрози мене не зупинять. Так само будуть боротись до кінця і мої соратники по Об’єднаній опозиції.
За тисячоліття української історії українців намагались знищити чимало диктаторів і загарбників, однак нікому це не вдалося.
Українці об’єднувались і перемагали! Сьогодні у цей вирішальний час українці єдині, як ніколи, у виборюванні своєї волі, гідності і справедливості. Ми їх зупинимо. Ми не тільки їх зупинимо, Об’єднана народна опозиція переможе.
Слава Україні!»
                                                                                                              Джерело: сайт "Про головне"

Немає коментарів:

Дописати коментар