вівторок, 2 лютого 2016 р.

До Дня пам’яті Героїв Крут – для завзяття!

Назарій Вівчарик, журналіст:
29 січня в
 Черкасах і всій Україні вшановують Героїв Крут. Свого часу моя бабуся Марія Степанівна жила в тій Україні, яка колись була під Польщею.
    
Нещодавно вона мені наспівала одну пісню, яку вони співали там в сиву давнину «для завзяття».
Взагалі, за словами бабусі, під Польщею українцям так-сяк ще дозволялося зберігати і розвивати свою самобутність, не те що під Російською імперією.
Отже, про що я? Моя бабуся, в’язень радянських концтаборів, нагороджена орденом Княгині Ольги за внесок у державне відродження України, добре знає, що таке боротьба за Незалежність, і якою ціною вона дається. Цю пісню, яку я записав з її слів, бабуся вважає актуальної і для сьогоднішніх борців в зоні АТО.
Горять під Крутами бої,
Дими з вогнем в’ються
Там-то герої юнаки з москалями б’ються
***
Москаль кричить: «Вгору руки!
Бо всіх ми покладем!»
Та ми козацькії внуки
Ми краще тут помрем!
***
Поборемо чи помремо –
Ми на  землі своїй!
А під ноги не кинемо
Стрілецької збруї
***
Вперед браття, вперед діти
Раз мати родила
І за волю в чистім полі
Раз вкриє могила...
 
 
Завзяття без відповіди - бо мої дідусь із бабцею з життя пішли в 1960 р.р. З 1946 року живуть в Черкасах... І аж до смерті 1962 і 1965 р.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар