вівторок, 9 грудня 2014 р.

Про тих, хто нас захищає

Відбулась у мене нова зустріч.
   Максим Галушка - командир гранатометного відділення  128-ої окремої гірничо-піхотної бригади Збройних Сил України.Він прибув до Черкас, до своїх рідних у відпустку разом з Тарасом. Нині - останні деньки цієї недовгої відпустки.
   Від нього я дізнався, що такий самий нетривалий відпочинок має і син моєї однокласниці Надії, Сашко Кутній.
   Не хочу я тут переказувати про те, що почув від Максима. Які фото і відео побачив в його телефоні. Ми усі вже надивились цієї, далеко не співпадаючої з "Россія 1" чи там "Россія 24", інформації.
   Встиг домовитися й записати бесіду з цим хлопцем на обласному радіо. Сьогодні зходимо з ним на зустріч на одному з місцевих телевізійних каналів.
   Під час нашого спілкування Максим поскаржився на своє здоров'я: щось там з серцем непорядок та з хребтом проблеми. З цього приводу я вчора зідзвонився з медичними установами і сьогодні зранку Макс вже у дільничого лікаря, який ось-ось вже повинен йому виписати направлення на обстеження до місцевому госпіталі. Максим же на мене тепер тримає певну образу, мовляв, навіщо я це зробив. А моя відповідь була такою: а навіщо нам хворі бійці? Обстежишся, підлікуєшся, і - в бій!
   Ви згодні?

Немає коментарів:

Дописати коментар