середу, 17 липня 2013 р.

Отець Назарій: «Якщо я не піду, то хто?»

Знайомий журналіст  сайту "Про головне"  записав інтерв'ю з моїм побратимом, тезкою, отцем Назарієм Кучарявим, настоятелем Храму Покрови (УАПЦ) в Черкасах. Не можу не розмістити це на своєму блозі.


Ми з о. Назарієм цього літа.





Тож, пропоную вашій увазі це інтерв'ю.


Назарій Кучерявий, настоятель храму Пресвятої Богородиці Української  автокефальної  православної  церкви у Черкасах — серед учасників пішого протесту черкащан до Києва на підтримку Врадіївського руху.
Чому Ви вирішили йти до Києва?
- Я підтримую цю ходу через ту дитину, що її згвалтували. У мене дочка такого віку. Не дай Боже, зі мною сталося б щось подібне! Якщо я не піду, то хто? Священики бояться ходити, я не боюся.
Чому священники бояться?
Микола Іванович (Булатецький — ред.) попросив, я обдзвонив 12 чоловік. Зі Львова приїхали. Чого бояться, не знаю. Ми повинні спасати людей!  Як ми можемо захистити? Оцією акцією. Християнська мораль така: допоможи ближньому.
Мені важко було слухати про ту згвалтовану дівчину, а коли її показали — у мене аж сльози на очах. Як же так можна?
Ви знайшли в собі сили висловити протест, а інші священики?
Якщо грубо сказати, є такі священики, які тільки за гроші щось роблять, їм усе одно. Я одному позвонив, а він питає: «А скільки заплатять?»  За що заплатять? Для мене це страшно.
Тобто, вади суспільства проявляються в усьому?
Це тому, що у священики йдуть не всі ті, хто розуміє суть духовного життя. Я, наприклад, відучився вісім років.
Я де Ви навчалися?
У Львівській духовній семінарії та Харківській академії. До того служив в армії, вчився в технікумі, грав у волейбол. А є й такі, які  прийшли до цекрви, як заробітчани -  просто заробити копійку і сидіти тихенько з паскою і крашанками. 
У нас в церкві ціни не має. Скільки дасте — то й добре… Немає грошей — не давайте…  Є город — виживемо.
Ми живемо в Україні, і якщо не ми, то ніхто не відбудує нашу країну, тому мусимо з чистим серцем і Божими молитвами відстоювати справедливість.
  





Виступ у Каневі перед громадою, 16 липня.









Немає коментарів:

Дописати коментар