понеділок, 9 січня 2012 р.

Черкаська опозиція відзначила 77 річницю з дня народження Василя Симоненка.


      8 січня виповнилось 77 років від дня народження Василя Симоненка, поета-патріота, шестидесятника, за О.Гончаром - "витязя української поезії".


У цей день представники Опозиційної ради Черкащини відвідали могилу поета та пам"ятник, що встановлений Симоненкові в одному з центральних скверів Черкас. Було покладено квіти, китиці калини, прочитано вірші В.Симоненка та цьогорічного лавреата Симоненківської премії, поета, координатора Ради опозиційних сил Черкащини  Леоніда Даценка. Також майже кожний з присутніх сказав своє тепле, від серця, слово про поета-мученика.

Фото Тетяни Воронцової.                                                                                                                                                                                                                 

1 коментар:

  1. У коментах викладу вірш поета, це, гадаю найкраща згадка про нього.

    Де зараз ви, кати мого народу?
    Де велич ваша, сила ваша де?
    На ясні зорі і на тихі води
    Вже чорна ваша злоба не впаде.

    Народ росте, і множиться, і діє
    Без ваших нагаїв і палаша.
    Під сонцем вічності древніє й молодіє
    Його жорстока й лагідна душа.

    Народ мій є! Народ мій завжди буде!
    Ніхто не перекреслить мій народ!
    Пощезнуть всі перевертні й приблуди,
    І орди завойовників-заброд!

    Ви, байстрюки катів осатанілих,
    Не забувайте, виродки, ніде:
    Народ мій є! В його гарячих жилах
    Козацька кров пульсує і гуде!
    

    ВідповістиВидалити