вівторок, 10 січня 2012 р.

Першоджерела виявились плагіатом



 Декілька місяців тому я повідомляв, як за доносом редактора газети черкаських комуністів "Черкаська правда" ( до речі, вам не дивно, що на її логотипі православний храм, збудований у часи Незалежності замість знищеної комуністами?) мене та мого молодого побратима Ігоря Сичова було викликано до СБУ, де було взято пояснення, що ми - не верблюди (ой!) нацисти, не расисти, не антисеміти, не зоофіли, не геронтофіли, не підривники державних засад і прочая, і прочая, і прочая... (http://nazarbo.blogspot.com/2011/07/blog-post_28.html)
   Ні до нас особисто, ні до діяльності заснованої нами ГО "Воля ХХІ", ні до роботи сайту "Воля" (volya.ck.ua) цей потужний силовий інститут претензій не висловив, про що пізніш письмово повідомив. І допомогло нам у цьому зокрема те, що, викладаючи прецезійніі матеріали на своєму сайті, ми завжди розміщували і авторство цих матеріалів, і посилання на сайт, звідки вони до нас потрапили. До власних же матеріалів та статей претензій у донощиків не було...
  А сьогодні увечері я натрапив за деякими тегами на сайт тієї самої газети, яка зводила на нас наклепи. І що ж я там побачив? Ні, закликів до насильницького повалення державного устрою в Україні там не було. Та й звідки б їм там узятись, якщо їхня керівна сила - КПУ є частиною сьогоднішньої влади, адже вона знаходиться  у складі провладної більшості. Тож, якщо якісь мудрі реформаторські кроки цієї комуністично-регіональної влади і суперечать діючому законодавству України та Конституції, то вони негайно, легко й  "законно" міняють це законодавство чи пункт Конституції на інше, їм вигідне.
   А була в "Черкаській правді" маса усіляких матеріалів, узятих з різних джерел. Тільки  підписана ця маса була ось так: . Матеріали мені впали в око тому, що я у цей же день вже прочитав їх у місцевих інтернет-виданнях "Прочерк", "Провінція", інших.

 



Це фото - з "Черкаської правди"
А це - з "Прочерка"











Заголовок і авторство - "Черкаська правда":

На площадях Черкасс установили три исторических доски

Автор: , • 16:49



А це - "Прочерк":




Знаєте, навіщо я це все тут виклав? Ні, що стосується питань відповідальності за плагіат та порушення авторських прав, то нехай цим займаються автори, у яких були вкрадені статті та фото. Я про совість... Про мораль... Хоча, у кого? У "строітєлєй комунізма"?..

P.S. На десерт: http://www.youtube.com/watch?v=Tx9Wafs9UPg






Немає коментарів:

Дописати коментар