середу, 18 травня 2016 р.

Кримчани є кримчани


Тільки приїхав з Генічеська. Про самому заході трохи пізніше, поки - свіжі враження з поїзда.

Потяги в сам Генічеськ почнуть ходити в червні, а поки треба їхати з Новоолексіївка - звідти ж, звідки все їздять в Крим і назад.
Приходжу за півгодини в вагон - оппа, свято. У моєму купе дві типові тітки - вік, колір волосся і товщина невизначені, настрій завжди невдоволено-істеричне. Вони закінчують переодягатися. Ок, не питання. Кинув шмотки, пішов курити. Повернувся - двері закриті. Чути як розмовляють. Обидві їдуть до дорослих дітям, втік від руського світу в Україну, обидві обурюються і розповідають один одному про те, як у них скоро стане все зашибісь і і про те, як їм страшно, що дурні діти поїхали жити до жахливих бандерівців.

Ок, хер з вами, але мені хочеться в купе. Стукаю - заходите. Відкриваю двері, оппа, картина маслом - пані лягли і просять. Обидві тітки в нічному положенні на своїх нижніх полицях - о восьмій вечора. Кажу - це класно, звичайно, але мені б теж переодягнутися, я вже мовчу, що я попрацювати за ноутбуком хотів, а стіл тепер недоступний. Вони мені - мовляв там в коридорі нікого немає, або в туалеті, або пошукайте вільне купе. Ну, хуй з вами. Як ввічлива людина, попереджаю, що хроплю, на що тітки відразу починаю ойкати і Айка. Шкода, що я не звернув на це увагу тоді - спершу вони мене боялися, бородатого і великого, але після моїх слів відразу зрозуміли, що мають справу з нащадком вошивих інтелліхентов і можна сміливо мене чморіть, але до мене це дійшло вже потім. А поки в сусідньому порожньому купе переодягаюся, беру ноут і три з половиною години сиджу там, поки в Запоріжжі не прийшли господарі купе.

Почитав ще трохи книгу і пішов спати, десь в пів на першу. Ще не настав три години, як мене почали смикати за руку, стукати знизу і голосно кричати - мовляв хроплю, вони вже і спати не можуть і взагалі. Я, звичайно, нагадав їм, що по їх милості і так провів чотири з гаком години поза купе, і якщо лягати спати о восьмій вечора, то до трьох ночі можна і виспатися, але крик тільки посилився. Я плюнув, узяв книгу і пішов в коридор - все одно вже прокинувся. Години півтори почитав і відчуваю - засинаю. Поліз до себе нагору, прийняв свою саму незручну, але нехрапящую позу, і тільки почав засинати, як знову знизу заістеріла одна з тіток.

Я, загалом, з віком став терплячий, але все має свій пиздец. Я висів вниз з полиці і люто прошипів, що я взагалі не розумію, якого хуя я стільки разів йшов назустріч громадянам російської федерації і зрадникам моєї країни, що мені глибоко похуй, сплять вони чи ні, я зараз ляжу на спину, як я люблю і мені похуй, що я так хроплю в три рази голосніше і буду спати до приходу поїзда, а якщо хоч одна літня сука мене розбудить - спеціально, або навіть випадково, я по приїзду здам їх в Правий Сектор, нехай вони з'ясовують, навіщо любителі путина приїхали в Україна. Закінчивши свою полум'яну промову я прислухався - знизу лунала показова тиша. Я ліг на спину і, нарешті, спокійно вирубався до самого ранку, не крутись і не прокидаючись від свого хропіння, як це зазвичай зі мною в поїзді або автобусі, коли я боюся перешкодити іншим пасажирам.

Вранці тітки тихо і мовчки вимели з купе і зникли в вокзальної натовпі, як зграя диверсантів.

Ось жеж суки. Як швидко я забув, як треба спілкуватися з кримчанами такого типу - тільки хамство і погрози. Інакше - махровий егоїзм і нахабство. Ввічливість завжди сприймається за слабкість. Ну нічого, більше не забуду.

P.S. У поїзді було чимало відверто акающіх товаришів. Чи то кримчани навчилися акати за ці два роки, улесливо наслідуючи своїх господарів, то я не розумію ...
                                                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар