середу, 19 жовтня 2016 р.

Телетварини, або Палящіхся

                                 
Сьогодні лекції не буде, тому що вівторок завжди вихідний на Кафедрі (рекреація після важкого понеділка). Але відмовити собі в задоволенні поговорити про Еспресо-ТВ я не можу.
Чуваки, ви подзвонили мені і покликали на ефір "прямо щас". Я був в цей час в Харкові, на запрошення тамтешнього кардіоцентру, і переміщуватися "прямо щас" до Києва не зміг. Але я вас сприймав як друзів, тому поговорив з вашою дівчинкою, або ким там у вас вона вважається, і ми вирішили, що по приїзду, через три дні зустрінемося. На тих же умовах, наприклад, що і з Європою Плюс - блаблабла, але кілька хвилин ми обов'язково говоримо про Харків Сарджері Центр.
Я приїхав. Минуло три дні, минув тиждень, пройшов місяць - ви не подзвонили. А я через вас виїхав з Харкова на три дні раніше, ніж хотів і збирався. При тому, що в Харківській клініці відбуваються речі набагато важливіші, ніж те гівно, яким займаєтеся ви.
Слухайте, еспресо. Я не лізу настирливо в цей ваш сраний телеящик, як товста тітка, яка хоче передати з телевізора привіт сім'ї і подарувати домашню консервацію Якубовичу.
Мене і так вже занадто дохуя в медіапросторі, хоч цибуля винось. У мене медіаконтактов приблизно як у вас, а може і більше - можна статистику подивитися. Так що ми з вами в деякому роді колеги. Тільки я не витрачаю ебание мільйони і цілого Княжицького, а обходжуся інвестицією приблизно в тридцять доларів в рік, накриваючи яку можна порівняти за чисельністю аудиторію - тобто, я більш здібний і технічний колега, і можу навіть повчити вас працювати.
Такшо якась повага один до одного у нас повинно бути чисто в силу цехового визнання. Але ви там реально подохуелі від яскравого освітлення і дорогих камер в дешевому підвалі. Заголлівуділісь, ларри-кінги тубелецкіе.
Але. Я не хуямі мірятися збирався. Чим тут мірятися, у вас взагалі, як виявляється, хуя немає.
***
Так ось. Я був у вас на ефірі приблизно рік тому. Мені відразу все у вас сподобалося, і кава, і атмос, і персонажі, і сам дух закладу, і я випадково подумав що ви люди.
А ви опинилися підараси.
Я передрукував квитки і поїхав до Києва, кинувши реально важливі вещугі, на відміну від вашого порожнього "бляблябля ми знову з вами, прагноз пагоди сонячний карпати прагралі хутбол курс валюти земтрус в Катманду". А у вас, виявиться, дівчинка забула передзвонити.
Ще раз зазначу, хоч не люблю повторюватися, шо ви ніхуя не «Поле Чудес", а я не тітка з консервацією із Саранська. Мені потрібно розповісти людям про роботу інтернаціональної бригади кардіобандітов світового класу, вартість часу роботи яких перевищує вартість вашого рекламного часу. Тільки вони, на відміну від вас, приїхали працювати безкоштовно. А я приїхав поїздом щоб ампліфікувати цю новину. Я і без вас її продавлені, не переживайте, але якщо десять копійок лежать - чому б не підняти?
Ось все, що я хотів. А чи не ебальнікі випадкового інтерв'ю-перехожого посвітити в ящику, для сімейного хоум-відео, щоб онуки пишалися: "Наш дідусь одного разу потрапив в телевізор!"
Я в телевізор не потрапляю, а заходжу туди зрідка, коли у Кафедри є настрій або необхідність. Саме ваш телевізор мені нахуй не потрібний. Ви мізерний медіаканал з околонулевой референсом і диким витратою бабла. Навіть якщо ви першими дізнаєтесь кіт вбив Елвіса - це нікого не зацікавить. Вже вибачте на слові честі.
Так шо ви виебиватесь, як цигани бляшаним Ролекс з мідним напиленням?
Вибачте шо я в статті типу бикую пафосно, але я зараз веду себе типу як ви. А тож ви ще не зрозумієте, а якщо і зрозумієте - то неправильно.
***
І так, тобто в сенсі немає, статтю прибрати не можна, і слово "підараси" теж. Навіть якщо подзвонити і сказати: "Ой, це просто дівчинка забула передзвонити".
Тому що ви скоро почнете думати, що за священне право здатися в телевізорі треба вам хуй відсмоктати, стоячи на колінах, а пялящіхся в суфлер телепізда важливіше кардіохірурга.
***
О май гат, я токошо придумав слово з п'ятьма літерами "я" - "пялящіхся"! Ну, там де втрата, як моя повага до Еспресо-ТВ, там і знахідка трапиться.
                                                                                    Look Gorky

Немає коментарів:

Дописати коментар