четвер, 23 червня 2011 р.

Голос з-за ґрат

Звернення вільного селянина Олександра Рибалки із Дніпропетровщини
до новітніх “феодалів”, власників “Миронівського хлібопродукта”, його філіалу “Оріль-Лідер” та інших “феодалів”




Ви, ставши власниками підприємств, заводів та фабрик, відчули себе і власниками всієї країни з її людьми. Ще Верховна Рада України не прийняла закон про землю, а ви вже поділили її, і кожна вільна людина, яка не є вашим кріпаком, для вас як болячка, яку требу знищити, щоб не передавала свій вільний дух іншим.
Ви не можете стерпіти, що селяни сіють жито собі, а не вам, вирощують корів, овець та свиней для себе, а не для вас. Звичайно, Ви боретесь із цим як можете, насамперед низькими закупівельними цінами на м’ясо, молоко і зерно…
На Вашому, пане Косюк, підприємстві люди отримують зарплату по 1000 – 1500 грн., хоч працюють по 12 – 15 годин, часом без вихідних. Крім того, ваші “гайдуки” (охорона) принижують людську гідність, шукають приводів накласти штраф. Добре, що канчуками ще не б’ють. І працівники бояться висловити свою думку, сказати слово на свій захист і вам на ганьбу.
Та все ж вам не зламати вільний дух, є він сьогодні в одиницях та запалає в мільйонах сердець. Ви ще тікатимете! Не допоможуть і мільярди, вкрадені у людей. І суди та міліції, куплені вами, не допоможуть. Ви зникнете, і насіння ваше! Сліду од вас не лишиться на нашій землі.
Ви засудили мене, що я переходив з вівцями “панську” дорогу, прокладену на моїй землі, де я виріс, де я знаю кожну балочку, кожну могилу. Ви, пришельці, розорали цілину, яку й за колгоспної системи не орали, землю з рідкісними травами. І Ваш начальник охорони Дементьєв кричав на мене окупаційною мовою, що я “здєсь нікто і нє імєю нікакоґо права”, а Ваш підлеглий, начальник служби безпеки “миронівського хлібопродукта”, погрожує, що всі мої вівці “сґорят, а с тобой разбєрьомся лічно”. А дільничний міліціонер Кірпічев, якого Ваша охорона не раз обслуговувала на машині, позбавив мене права на захист адвоката, як і суддя Іщенко. Справу проти мене замовлено, а вирок дали максимальний, навіть міліціонери дивувались. Знаю Кірпічова як людину корисливу, та й дурню видно, що у справі нічого не клеїться, та, видно, треба було мене “утихомирити”. Але боротьба не завершена. Недолюдки ще тікатимуть!
Закликаємо українську громадськість стати на захист фермера, члена Історичного клубу “Холодний Яр” Олександра Рибалки, якого позбавили волі на 15 діб за те, що переходив з вівцями на своє пасовище через “панську” дорогу. Просимо надавати моральну та іншу допомогу його родині. Телефон його дружини Люди – 098-113-22-89. Телефон прокурора Петриківського району (Качур Сергій Вікторович) – 056-34-2-22-32. Телефон Петриківського РОВД – 056-34-2-47-02.

Прес-служба Історичного клубу “Холодний Яр”

Koval_r@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар