неділю, 20 листопада 2016 р.

2001 рік. Пророцтво Амосова про РОСІЮ і УКРАЇНУ вразило мережі

                                        
М.Амосов. «Росія ніколи не буде розвиненою. Це не той народ.
Будь-союз України з Росією недоцільний і особливо вбивчий в економічному плані. повідомляє http://kozak.co.ua/
   Технологічно ми залишимося позаду всього світу. Нам треба включатися в світові ринки. Нам потрібні знання, щоб розвивати технології які є на заході, але ніяк не в Росії. Ось я, росіянин до мозку кісток, але я вам кажу: нічого хорошого Україні не чекає, якщо вона піде в Росію ». Я громадянин України: живу в Києві 49 років. Тут десятки моїх учнів і тисячі колишніх пацієнтів. Дружина українка. Інтереси України - мої інтереси.
    Але, в той же час, я - росіянин за мови, з культури, тому долі Росії мені близькі. Україна від революції в кінцевому підсумку виграє неодмінно, а ось Росія: боюся, що може програти остаточно.

(Серпень, 2001 р. Росія: погляд з боку.)

Немає коментарів:

Дописати коментар