вівторок, 12 березня 2013 р.

Окупанти покращують життя хворим на ниркову недостатність

Сьогодні, 12 березня, у Черкасах відбулась акція хворих на ниркову недостатність. Ці хворі люди, як я вже раніш повідомляв, мають проблему в тім, що місцева влада відмовляється фінансувати їхнє лікування.
   Об 11-00 хворі люди, в основному це були інваліди І групи, зібралися на Соборній площі Черкас.






На цей виклик місцевій владі до протестувальників вийшов голова управління охорони здоров'я Черкаської ОДА Брожик.

У своїх "спічах" до хворих та на запитання журналістів очільник управління "вєщал" про невпинне покращення, про те, що проблема вже давно успішно вирішена, що це, мовляв, зібралися ті, хто хоче все вирішити, оминаючи наші найкращі закони, які відображають неупинну турботу влади про здоров'я громадян...і прочая, і прочая, і прочая...
    Акція відбувалася під пильним оком охоронців правопорядку. Ну, якже, а раптом хворі інваліди та й надумають губернатора побити...




   Коли усі бажаючі вислухали фахові відповіді керівників "здравоохранєнія" та дійшли висновку, що ті вчергове просто дурять людей, було вирішено для початку перекрити одну з головних транспортних артерій міста - бульвар Шевченка.


    Ну, звичайно, тут до справи приступили правоохоронці. Вони переконували людей, які від розпачу вже не знали, на які кроки їм ще йти, що ті порушують  усі можливі й неможливі, але найгуманніші закони України. Умовляли й погрожували. Як в тому анекдоті: чим вони погрожують? Що може бути гірше?

 Усю акцію спротиву знімали й коментували знімальні групи телеканалів "Інтер" та "1+1"




 Підтримати хворих прийшли депутати Черкаської обласної ради Любов Майборода та Наталія Старікова, а також  депутати міськради Микола та Максим Булатецькі




    Наприкінці своєї акції люди, які опинились в такому важкому становищі, впевнившись, що ці дії не допоможуть у вирішенні їхніх проблем, вирушили на перекриття мосту через Дніпро.

Під час акції протесту пацієнти «Фрезеніусу» розповіли журналістам про цікаві методи, якими їх торік переманювали із «Фрезеніусу» до гемодіалізного центру обласної лікарні.
- У минулому році мені кілька разів телефонували люди, одні із яких представлялись працівниками СБУ, а інші – обласної лікарні. Перші випитували чи не вимагають із мене у «Фрезеніусі» хабарів, і натякали на те, що мені було б краще перейти на лікування у обласну лікарню. Ті ж, хто представлявся працівниками обласної лікарні, дуже наполегливо умовляли по швидше переходити на лікування до обласної лікарні і лякали тим, що якщо я цього не зроблю, то місць у центрі не вистачить, і вони відмовляться мене лікувати. «Переходьте зараз, бо вмрете», – говорили вони мені. А тільки що Брожик заявив, що центр гемодіалізу обласної лікарні може обслуговувати аж 256 пацієнтів. То виходить, місця є? Навіщо тоді мене так лякали? Щоб я від «Фрезеніусу» відмовилась? – розповіла журналістам 27-річна Анастасія Радченко із Корсунь-Шевченківського, яка вже сім із половиною років страждає від ниркової недостатності.
 Прийшовши додому, я отримав таке повідомлення від активістів-гемодіалізників:
Дякуємо  Вам  за  підтримку!  Можливо  у  Києві  у  Вас є  колеги,  то на 14  березня  допоможіть  нам з  ЗМІ   ,  там  акція  непокори  буде  під  ВР і  Чернігів   і  ми .  Треба  ,  щоб  на  нас  відреагували  так  як  треба,   а  не  так  як   Брожик (нач. головного управління охорони здоров'я Черкаської ОДА - Н.О.)  нагло  сьогдні  брехав  . Листи  йому   писали  раніше,   чому  він  нічого   на   них  нам  не  відповідав  ,   а  прийшов  у Фрезеніус,   то  з  людьми  не  захотів  спілкуватися-  все  це   треба   сказати,  що  Брожик  БРЕШЕ -  ми б  ніколи  не  робили  таких  акцій ,  люди  хворі ,  їм  так  важко   було сьогодні ,  але  молодці  викріпили.  І  бачите  ж  які  молоді ,  а  жити  хочуть ,  а  в  обласній  лікарні  вони  були  трупи.   От і спробую активізувати небайдужих представників ЗМІ... Підтримаєте?

                                                                 *   *   *

Сьогодні ж аналогічна акція відбулась і в Чернігові.

Немає коментарів:

Дописати коментар