неділю, 28 січня 2018 р.

Слава Україні!

                          Світлина від Яромира Січеславського.
Я українець. Я люблю свою державу. Я не відчуваю провини за самозахист власного народу від репресій та окупації сусідніх імперій. За дії УПА, Карпатьскої Січі й інших українських націоналістичних організацій, які боролись за свободу України у визвольних змаганнях.
Починаючи з часів козацтва та Богдана Хмельницького до пізніших об'єднань 20 століття і воїнів АТО сучасної незалежної України завжди були люди, що віддавали свої життя задля нашої Батьківщини. Сотні шрамів на ній, а особливо найбільш недавні "полонізація" Пілсудського, Голодомори, червоний терор після падіння УЦР й сталінські репресії з подальшим знищенням іншодумців, що осмілились заявити, що Україна може бути незалежною... Ціле "розстріляне Відродження". Всі ці шрами на народі моєї країни спонукали їх боротись.
Саме тому я не відчуваю провини за те, що діти моєї країни давали відсіч ворогу. Іноді реакція була надто кривавою і зачіпала не тих, хто був палієм убивства моїх предків, одначе ці сторінки не можуть очорнити ідею, очорнити сенс боротьби воїнів моєї держави, бо їх власний народ карали безжально.
Годі... Годі бути винним у тому, що осмілився захищатись. Адже якщо ти визнаєш, що не маєш права на самозахист, то тортури продовжаться. Не забувай поступу своїх предків і борони їх пам'ять так само як і свою домівку-Україну.
Слава Україні!
Слава Рідним Богам!

Немає коментарів:

Дописати коментар