пʼятницю, 12 січня 2018 р.

У НЬОГО БУЛО ТРИ ДОНЕЧКИ.. ВІН ТАК ХОТІВ ЩЕ СИНА… ЙОГО ДРУЖИНІ ПРИСНИВСЯ СОН, ЩО “ЗЕЛЕНИЙ” ЗАГИНУВ.. А ВІН ЩЕ БУВ ЖИВИЙ.. А ВЧОРА ЙОГО НЕ СТАЛО…

                  
У середу, 10 січня 2018 року, на війні з Росією на Донбасі троє українських військових загинули, ще четверо отримали поранення. Про це повідомляє прес-центр штабу АТО.
Серед загиблих Героїв — 37-річний стрілець 34-го батальйону ЗСУ Геннадій Вегера з позивним «Зелений», батько трьох дітей. Він загинув від осколку гранати поблизу окупованого Донецька.
Як розповів у фейсбук бойовий побратим Зеленого Михайло Ухман, напередодні дружина загиблого бійця бачила сон, у якому їй сказали «Зелений загинув».
МІЙ ДРУГ ЗАГИНУВ..
Ви втрачали близьких людей? Ви знаєте, як це болить? 
Ви знаєте, що таке дружба на війні?? Не знаєте..
Не знаєте.
Тільки ті, хто там, хто дружить- відчуває, знає..
Тому мене зрозуміють ті, хто втрачав друзів..
На фото, боєць 34 бату ЗСУ- Зелений.. Генадій Вегера..
Він не був у ДУК, а я не був у ЗСУ і похируу..
Ми знали, чого знаходимось на війні..
Не за “пороха”, не за “депутатів”, як говорить пів мудацької України..
А за саму Україну….
Не дай Боже, я почую, що хтось мені в очі скаже, що ми на Сході даремно стоїмо- прибю…покалічуу..
Я попередив.
Ви знаєте, що в Генки залишилось три дочки..?
Ви знаєте, що дружині його снився сон, мовляв “Зеленний загинув”? Вона плакала, її розбудили дівчатка. Вона дзвонить чоловіку, а він живий,.. 
На той час- був живий
Ви знаєте, що він на передовій зустрічав 4 рази Новий Рік??
Ви знаєте, що на Перше Вересня, коли його доця пішла в школу, він по телефону, півтори години- слухав концерт, а потім плакав…З дитиною??
Ви знаєте, що на Перший Новий Рік з 2014 на 15- він не міг додзвонитись до дому. Потім додзвонився і знову плакав, від щастя..
Він любив дочок, він кохав дружину, він віддав життя за УКРАЇНУ..

Немає коментарів:

Дописати коментар