середу, 30 травня 2012 р.

Достукатись до "лохторату".









                     Шановний виборце!
Особисто я  вважаю тебе за бидло. Тупе й безсловесне. Саме так. Я тебе оцінюю в пакетик гречки, пачку чаю, банку згущенки та 200 гр. цукерок. Навіть не обовязково шоколадних. Ну, ще тобі за щастя буде, коли я звожу тебе на дурняк на екскурсію до Києва, влаштую тобі свято з дармовою кашею та салютом.
      За цю подачку ти віддаси за мене свій голос і завдяки цьому я 5 років буду народним депутатом. Я отримаю соціальний пакет: зарплата плюс депутатські 30 тис. грн. на місяць. Безкоштовно літатиму по країні й за кордон. Користуватимусь залою для офіційних делегацій, щоб не зіштовхнутися з  таким бидлом, як ти, в аеропорту. Я безкоштовно мешкатиму в Києві. Лікуватимусь в «Феофанії» - також подалі від бидла. Я буду недоторканою особою і навіть, якщо зіб
ю на дорозі таке бидло як ти, мені за це нічого не буде.  Завдяки голосам бидла я протягом пяти років буду причетний до розподілу бюджету найбільшої країни Європи. Я зможу отримати державну дотацію для свого підприємства, зможу пропхнути свою фірму на тендер, зможу отримати дещицю мільйонів за прийняття лоббістського закону. Я зможу отримати пільговий кредит в державному банку. Я зможу з премєром та президентом вирішувати питання свого бізнесу, зможу прийти до генпрокурора чи голови Печерського суду аби "відмазати" своїх друзів. Можливо ввійду до списку мільйонерів «Форбсу». Придбаю власного літака та нерухомість на Лазурному узбережжі, а дітей відправлю вчитись до Лондона…
    А про тебе, бидло, згадаю лише через 5 років, коли мені знову знадобиться твій голос і прийде час роздавати тобі гречку та влаштувати тобі кашу з салютами.
   Ось такі діла, шановний виборце…
                                                   Твій кандидат Михайло Поплавський.


Ілюстрації до вищевикладеного:

http://cs5792.userapi.com/v5792318/4b3/YuDvNJ2aK9I.jpg
                              
















Немає коментарів:

Дописати коментар