пʼятницю, 3 листопада 2017 р.

А білих не буває, їх вигадали, щоб у житті була хоч якась надія


Картинки по запросу оксана борківська. А білих не буває, їх вигадали, щоб у житті була хоч якась надія. У такі моменти хочеться, щоб не ти був сильним, мудрим і добрим, а хтось інший, хто зможе просто взяти і пожаліти тебе. Просто обійняти. Можна навіть мовчки.
Тому я беру участь у цьому віртуальному флешмобі.
Всім моїм друзям і знайомим присвячується!
Кожен з нас проходить через дуже важкі моменти свого життя, кожен у свій час. Життя зовсім непроста штука. Просто задумайтеся на хвилинку, що ті люди, яких ми вважаємо найсильнішими, найчастіше найбільш чутливі.
Чи думали ви, що з людьми, які відкрито виявляють свою доброту, часто обходяться далеко не кращим чином?
Чи звертали ви увагу, що ті, хто піклується про інших ... - найчастіше самі потребують турботи найбільше на світі.
Чи знаєте ви, що найважче сказати три речі: "Я люблю тебе", "Мені так шкода" і "Допоможи мені"?
Іноді люди посміхаються, але якщо ви подивитеся глибше, ви побачите, який біль вони відчувають в глибині душі.
Всім моїм друзям, які проживають складні періоди в своєму житті: давайте запустимо лавину підтримки. Всім нам часто потрібна підтримка.
Якщо я не побачу твого імені, я все одно зрозумію.
Я хочу попросити кожного свого друга скопіювати і відправити цей статус, щоб протягом однієї години дати мить підтримки для тих із нас, у кого зараз проблеми в родині, хто бореться за здоров'я, у кого складності на роботі, тим, хто турбується з якогось іншого приводу, і кому необхідно знати, що в світі є люди, яким не байдужа їхня доля.
Давайте зробимо це для всіх нас, тому що ніхто з нас не захищений від таких моментів.
Я сподіваюся побачити це на стіні всіх своїх друзів, просто як жест моральної підтримки. Я знаю, що хтось зробить це!
Все, що потрібно зробити - просто СКОПІЮВАТИ І ОПУБЛІКУВАТИ цей пост. Не треба "поділитися". (Оксана Боркивская)

Немає коментарів:

Дописати коментар