понеділок, 6 листопада 2017 р.

Екс-мер Черкас хоче приватизувати… ліс


Всі ліси в Україні, які є промисловими, необхідно приватизовувати. Про це в ефірі телемарафону Oboz TV “Земельна реформа. Хто? Кому? Коли? За скільки?” заявив екс-мер Черкас Сергій Одарич, пише “Український лісовий портал“.
“Особисто я прибічник приватизації лісів. Тобто, я вважаю, що в державній власності повинні залишитися деякі території, і це мають бути території заповідників”, – підкреслив він.
За його словами, у багатьох країнах світу працює така система.
“Усі ліси, які мають промислове значення, мають бути приватизовані. Ніяких трагедій я не бачу. Я був у багатьох країнах. Наприклад, яскравий приклад та ж сама Норвегія. Прекрасні ліси, прекрасні гори. Є, де прогулятися, але вони усі приватні”, – пояснив Одарич.
Цікаво, що сім’я Одарича разом із бізнес-партнером Михайлом Бродським була співзасновником Черкаського деревообробного комбінату та магазинів меблів. Тож, в очевидь, Сергій Олегович вже пригледів собі якийсь лісок?

Немає коментарів:

Дописати коментар