середу, 14 лютого 2018 р.

18-річний черкасець може стати гравцем основи київського “Динамо”

На другому іспанському зборі київського «Динамо» черкащанин Віталій Миколенко, напевно, здобув статус гравця основи.
Утім, це суб’єктивний погляд клубного телебачення. Об’єктивно про це зможемо судити за результатами виступів «Динамо» і тим, як скористаються своїм шансом вихованець клубної системи, аналізує спортивне видання “Черкаський спорт”.
– Зараз моїм прямим конкурентом по позиції є Микола Морозюк. Так, я молодше, а він – набагато досвідченіший, але між нами, вважаю, вже існує здорова конкуренція. Та й взагалі, всі хлопці готуються таким чином, щоб бути готовими зіграти в першому ж офіційному матчі другої частини сезону. Тож якщо мені скажуть виходити на поле в поєдинку з АЕКом, я буду до цього готовий.
Вимоги в основному складі такі ж, як і в молодіжній команді. Різниця тільки в тому, що в дублі «Динамо» я грав на позиції центрального захисника, а в основному складі мене використовують на фланзі оборони, – розповів Миколенко в інтерв’ю прес-службі клубу.
0

Немає коментарів:

Дописати коментар