пʼятницю, 22 листопада 2013 р.

Ригів - у вогонь!

 
Як пересічний українець, я сьогодні взяв участь у ході за європейські цінності, за вибір українців, за гідне наше майбуття.
 Щойно вирішив переглянути на повідомлення усіх, яких тільки можливо, ЗМІ - що і хто має висказати з приводу вибору України.
  Дещо й побачив.
 Почну з того, що, для прикладу, годований з деяких годівниць сайт "Про все", відповідально наголошує: "... взяло участь у заході близько 600 чоловік..."
  Як на мене, 600 - це вже неабияка кількість. Але, якщо взяти до уваги реальну кількість - більш ніж  1 000 чоловік, то це вже про щось каже.
  Тож, запрошую прогянути все, що відбувалось сьогодні.http://dzvin.org/evromajdan-po-cherkasky-bondarenko-datsenkom-zajihav-v-oda-a-bulatetskyj-vidspivav-tuluba-povnyj-fotozvit/
  А про  решту подій спробую розповісти сам:
  Від початку ходи і до її кінця я з однодумцем і товаришем  ніс транспарнт, який містив наступне: "Янукович, ми - не бидло!" Але, не донісши цього транспаранта метрів 10-ти до місця проведення заходу, якась тваринка вирвала його у мене з рук   і дуже прутко втікла від нас. Коли ми кинулись навздогін цій тваринці, міліція старанно відтіснила  нас від дрібної решти присутніх на риг-і-анальних заходах.
  Бачу,  в черговий раз, що ці риг-і - анали нас досі бояться, не хочуть жодного спілкування з опозиційною думкою, готові бути забарикадованими за сімома замками, за сотнею охоронців - та й хрєн з ними. (вибачаюсь, що російською)...
  Закінчилося тим, що, після того, як риг-і-анали вирвали у мене з рук наш транспарант, то я вирішив спалити прапор партії ригів.
  ПРоцес спалювання мало хто побачив, решту побачите самі.


Немає коментарів:

Дописати коментар