суботу, 20 травня 2017 р.

РОЗМОВА В АВТОБУСІ (КРИМ)


Їду в автобусі на роботу .... Звичайний автобус, на дзеркалі прив'язана георгіївська стрічка, а на панелі прапорець РФ. І раптом заходить симпатичний хлопець, спортивної статури в жовтій куртці з української сімволікой.Настроеніе трохи покращився, і я мимоволі посміхнулася. Хлопець спокійно сів на вільне місце. І раптом до нього звернувся чоловік, який сидить через прохід (типовий ватник): Повідомляє goruzont ..

- Не боїшся ходити в такому одязі? - запитав ватник

- А кого мені боятися !? - перепитав хлопець

- Ну, ... російські, тут в Криму, можуть подумати, що ти бандерлог.

- А в Криму є росіяни? Або це ти про тих, зрадників, які продали себе і свою батьківщину Путіну за дешеві обіцянки !?

- Так ми голосували за стабільність і процвітання! Росія багата країна подбає про кримчан. А Україні зараз буде пиз ... Ти подивися, що зараз в Києві твориться !? Там бандерівці владу захопили, одних бандитів на інших поміняли ... Темошенко ... Турчинов ... Яценюк ... дефолт буде ... правий сектор - бойовики (в загальному, стандартний набір фраз типового ватника).

- Ось бачиш, наскільки вузько ти мислиш !? Для тебе Україна - це Тимошенко, Яценюк, Турчинов, Правий Сектор, міфічні бандерівці і страх дефолту. А для мене Україна набагато більше! Україна - це мій прапор, гімн, герб, паспорт, українська мова, це Львів і Донецьк, Ялта і Київ, Тернопіль і Харків, Суми і Дніпропетровськ, це весь український народ! І я, навіть під дулом пістолета, не зміг би зрадити все це! І цю куртку я ношу з ГОРДІСТЮ!

Після цих слів у мене сльози на очах стали навертаються і я зрозуміла, що поки є такі хлопці, надія не помре і Крим ще не втрачений. Боже бережи Україну і таких патріотів.

СЛАВА УКРАІНE!

Немає коментарів:

Дописати коментар