пʼятницю, 22 липня 2016 р.

О моралі і допінг-скандалі

                                   
Пам'ятайте, я кілька днів тому писав, що у росіян немає морального права вчити когось моральності?
  За результатами обговорення поста з текстом Дмитра Глухівського "Програна Олімпіада", повинен сказати, що все набагато гірше, ніж мені здавалося.   Я розумію, що вибірки не репрезентативна і аудиторія ЖЖ навряд чи є відображенням російського суспільства в цілому. Скажімо так, мені хотілося б вірити, що це не так. Тому, що якщо процес морального розкладання зайшов настільки далеко, то ніякі "реморалізатори на орбіті" вже не допоможуть. Коли в суспільстві не працюють закони загальнолюдської моралі, суспільство мертво. Я не буду ускладнювати визначення загальнолюдської моралі - давайте поки зупинимося на 10 заповідях.   В принципі (можете сміятися скільки хочете), я бачу в цьому духовному падінні симптоми повернення совка. Чому совка?   Я пам'ятаю це шалене бажання збиткового радянського ладу довести свою перевагу. Ну, хоч в чомусь, але довести. Чи не спадає на думку психоз навколо матчу Карпов-Корчной? Здавалося, що програш Карпова означатиме пиздец Радянської влади! Але, на жаль, не сталося! Газети, журнали, телебачення ... Гіпнотизери в залі, брудні прийомчики ... Це є наш останній! Живемо херово, але зате наші шахісти лучше всех! Накося - викуси! Це не спортивна перемога - це перемога радянської ідеології над ідеологією західної! Наші спортсмени швидше, тому що ними керує КПРС!   Кожна Олімпіада - Сталінградська битва для всього радянського блоку. Хто пам'ятає фігури дівчат-спортсменок з НДР? Тих, у яких тестостерон з ніздрів капав і голилися вони два рази в день? Я пам'ятаю. До сих пір пам'ятаю цей жах! Кажуть, у німців були видатні фармакологи. Спортсмени швидко ставали інвалідами, але зате швидко бігали, високо стрибали, спритно плавали. В їх крові можна було розчинити залізничний костиль, але що це змінювало? Ми повинні були за всяку ціну перемогти прокляту західну гадину! Нехай не в економіці, так хоч при стрибку через коня. І ще одна гордість - балет! А так же в області балету ми попереду планети всієї - це не кондачка написано! У радянських була власна гордість! Горілка, оселедець, матрьошка, Гагарін і балет! Були ще Білоусова і Протопопов, але вони втекли на Захід і перестали існувати!  Це я до чого? Я не проти спортивних перемог, я тільки за! Мені приємно бачити прапор своєї країни на п'єдесталі пошани і я розумію, що росіянин відчуває рівно ті ж почуття. Спорт - поза сумнівом - престиж країни. Але коли спорт перетворюється в змагання фармацевтів за сприяння спецслужб - це не спорт і не престиж. Це ганьба.   Це в любові і у війні гарні будь-які прийоми. А в спорті є така штука - fair play. Вона, звичайно, для слабаків і тупих Піндос, але світ влаштований так, що хітрожопие шахраї ніхто не любить. Чи не тому не люблять, що воно горде і встає з колін, а тому, що в порядних будинках за тузи в рукаві і подразнень колоди б'ють канделябрами по нахабній морді. Якщо Кличко переможе вклавши в рукавичку кінську підкову - мені не потрібна така перемога. Я моїм опонентам, як виявилося, і така згодиться.   Я б згорів від сорому, якби мені показали, що моя країна брехала, вивертатися і шахраювати для перемоги. Це не перемога і вона мені не потрібна така.   Тепер крім питання "чий Крим?" можна ввести ще один перевірки питання "допінг був?" і по ньому визначати порядну людину.   Вони ще залишилися в Росії, але в мене таке враження, що їх дуже мало. Набагато менше, ніж потрібно суспільству, щоб мати надію на одужання.
                                                                    Ян Валетов

Немає коментарів:

Дописати коментар