понеділок, 25 вересня 2017 р.

"Постійно ходять у синцях": екс-покоївка розповіла про жорстокість "апостола" відомої секти

У пастора секти "Відродження" Владимира Мунтяна є елітні апартаменти в окупованій Ялті вартістю близько мільйона доларів, а він сам жорстоко поводиться зі своєю прислугою.
Про це програмі "Гроші" повідомила його колишня покоївка на ім'я Тетяна.
За її словами, вона 9 років намагалася віддячити Мунтяну за зцілення сестри, прибираючи за Мунтяном. Але те, що вона бачила, не клеїлося з тим, що показували в численних фільмах про "апостола". Тетяна каже, що помічниця пастора постійно ходила в синцях.
"Його помічниця Олена, це я знаю особисто - вона постійно ходить у синцях. Постійно замазує на обличчі, на руках", - розповіла жінка.
Олена Клименко, ще одна помічниця пастора, 4 роки готувала виступи на сцені Мунтяна і команди, а також була його прислугою. Під час одного з виступів, - згадує вона, молодша помічниця невчасно подала сектанту квіти.
"Схопив її за руки смикав і говорив: "Ти - суч*а малолітня". Я зрозуміла, що він зараз її просто вдарить", - говорить Клименко. Тоді вона і вирішила взяти всю вину на себе. Я стояла і говорила: пастире, я люблю тебе всім серцем, прости. На що він мені сказав: засунь своє серце в ж*пу", - розповіла екс-помічниця лідера "Відродження".
Останній рік служіння у сестри Мунтяна був для покоївки Тетяни особливо важким - її принижували і постійно говорили, що вона - невдаха. Через стрес вона навіть хотіла накласти на себе руки, адже захистити дівчину було нікому.
"У мене немає тата, який може мене захистити. У мене немає ні братів, ні чоловіка. У мене немає нічого. Реально було настільки важко всередині. І я думала, навіщо мені далі жити. Якщо я зроблю суїцид, я не потраплю в рай", - міркувала екс-покоївка Мунтяна.
Бачила жінка і розкоші, в яких живе пастор "Відродження". Разом із ним і його сестрою вона їздила в апартаменти на набережній Ялти.
"В Ялті у нього є апартаменти в "Опера-прима". Це одна з елітних новобудов прямо на набережній Ялти. Ціна в Інтернеті стартує від 600 тисяч доларів. Сам Мунтян говорив, що його апартаменти коштують близько мільйона", - розповіла Тетяна.

Немає коментарів:

Дописати коментар