суботу, 23 грудня 2017 р.

У тролейбусі

22405935_1212211945544956_4007857760798487145_nУ тролейбусі:
Кондуктор: передаєм за проїзд, або показуємо пенсіонний! (виразно дивиться на жінку за 50 навпроти мене).
Жінка порпається в сумці і показує йому... студентський.
Кондуктор отетеріло його розгляда.
Жінка: да-да, я студентка денної форми навчання. а чого ви так витріщаєтесь?
Кондуктор: бо пенсіонери рідко бувають студентами.
Жінка: а я не пенсіонерка! мені ще 4 роки до пенсії!
Кондуктор: а схожі на пенсіонерку!
Жінка: ні не схожа! чого це я схожа?
Кондуктор: вам не схожа, а нам схожа (йде на інший бік тролейбуса)
Жінка: от вам наша культура черкаська. шо у нас за кондуктора? в Києві всі нормально реагують...
Отже, використовуйте тролейбуси, шановні черкащани! Це більш екологічно, зручно, коштує всього 2 гривні, є вайфай, можна платить через смартфон ще й багато цікавого почуєте по дорозі))
Вікторія Феофілова, активістка

Немає коментарів:

Дописати коментар