пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Я зараз вам адну ніпріятную вєшчь скажу. Тіко ви не абіжайтеся!

Картинки по запросу вибри карикатури
Я зараз вам адну ніпріятную вєшчь скажу. Тіко ви не абіжайтеся.
Змушений дописати передмову-епіграф, бо вже задрали в коментах.
Епіграф.
Я цукерок і шоколаду не їм.
Каву не люблю.
В неділю працюю над фільмом.
З Бірюковим і Семенченком не знайомий.
Грошей від влади і невлади не отримую.
І нарешті - ТАДАМММ ! Маю свою власну думку. Уявляєте?!
І вона,просто капєц якийсь, може бути не така як у вас!
Кінець епіграфа.
Купував квіти в кіоску. Жіночка ,яка торгувала впізнала мене і завела розмову про погане життя, про владу, про все те,що ми собі весь час товчемо.
А коли я запитав чи ходила вона на вибори, то вона сказала , що ні і не збирається.
Питання для першого класу- якщо ти не обирав і не голосував, то які претензії?
Ну я так розумію.
Бабуся на зустрічі з кандидатом в депутати(мною) сказала ,що проголосує за мене, якщо я привезу їй соломи на хату(прямо як в кіно "Пропала грамота"!- "Скажи цариці щоб мені житньої соломи дала на хату!")))).
А,коли я сказав,що не привезу, бо не є мільйонером, і взагалі це- підкуп виборців, то повідомила,що буде голосувати за іншого кандидата, який обіцяв солому привезти. І,хоч не привіз, зате пообіцяв впевнено і красиво.
Виборці в моєму рідному місті проголосували проти провладного кандидата,зате район дав йому необхідну кількість голосів. Тариф по селах був 270 гривень за голос.
Відома співачка, "честь і совість" української культури давала концерти по селам ,агітуючи за кандидата від януковича. Грошики не пахнуть...
І зараз, дивлячись на спроби "розхитати" Київ, втягнути в бійки і протистояння, спроби захоплення Жовтневого палацу, думаю собі таке:
- А ви впевнені, що народ цього хоче? Мені видається,що основна маса хоче солому на хату, 270 гривень, безкоштовний концерт "зірки" і забити болт на голосування.
Тому і приходять до влади чергові гамнюки, яких ви хочете спихнути і посадити нових таких же гамнюків.
Бо інших ця маса ,за 270 гривень за голос, не обере ніколи, якщо її не підштовхнути і не направити.
А направити скандалами в Києві і картинками бійок в телевізорі, не получиться аж ніяк..
Якщо не подобається влада,парламент, і т.д., то,бляха,ідіть на вибори і обирайте достойних, а не продавайтеся за гречку, 270 гривень, чи просто за 3.14здьож!
Для того ,бляха, вибори і існують.
Я не хочу щоб невідомий натовп заносив на трон чергового кумира,якого наступний натовп так же буде скидати через місяць.
Я не хочу цього.
Тим більше в час війни.
Всі ці "запальні протестанти" здуваються на першому ж питання , яке звучить так: "А далі що?"
Мислення категорії одного-двох днів. Подумати на місяць наперед навіть не пробують.
А головне- я не знаю хто саме в тій тусовці. Допускаю,що кристально чесні люди ,патріоти із державницькою позицією. Але ж ви самі кажете,що там є провокатори і т.д. Хтось же кинувся трощити Жовтневий палац? Хто? Хтось прийшов за гроші - для створення масоки.І не кажіть що там таких немає. Хтось спеціально дискредитує світлу ідею. Теж такі є.
То чому я маю беззастережно вірити саме цій компанії? Тому що голосніше кричать?
А завтра ще одна тусовка намалюється- як був антимайдан в Маріїнці. І теж з красивими лозунгами.
Саме тому є вибори.Щоб зрозуміти хто ,чому і за що.
Бо технологія фальшивих революціонерів,гібридних протестувальників розвинена до майстерності.
І невідомо хто прийде до влади на хвилі таких протестів.
Ми вже мали досвід "Майданної сцени", коли янукович здриснув, а влада опинилася у вакуумі,бо всі"вожді" тупо не знали що з цим всім робити.Чим і скористалася північна московська .підлота.
Протести потрібні і дуже.Бо інакше влада відчуває свою безкарність. Але протест заради протесту призведе до появи мутних персон на політичному вершечку.
Ну добре,нехай один.чи два очільника мені подобаються. А хто решта? Деякі з них відверто мені огидні і самі мають рильце в пушку. Але як відділити їх від тих чесних патріотів? Заведений натовп не слухає розуму,а слухає емоції.
Тобто перевагу має той,хто голосніше кричить і краще обіцяє.
А це ,погодьтеся, зовсім інше,ніж реальна робота.
Керувати державою успішно може виключно добре організована політична партія. Політична партія, а не бізнес проект імені чергового глитая-багатія, який може дозволити собі фінансувати тітушок, ботів і платити 270 гривень на рило..
Замість у Жовтневому палаці шибки бити, створіть свою партію українських демократичних націоналістів-АТОвців , і я за вас проголосую аж бігом!
Але це не просто.
Це не просто красиво киздіти на трибунах і кидати запальні лозунги в маси :"Впірьод,чмо японське!", а щоденно працювати. Як хреста нести на собі.
А зараз я не знаю хто ви і кіко вас, і кого ви представлєте і шо ви хочете і шо ви пропонуєте.
До виборів є час- готуйтеся і перемагайте.
Бог вам в поміч!
                                 
 Сашко Лірник

Немає коментарів:

Дописати коментар