неділю, 19 червня 2016 р.

Макакобол, або Вічні канікули

  Мене завжди радують бійки в  Раді. Оскільки цим недоторканним підарас не можна вломитися легально ні у дворі, ні в питошних підвалах гестапо СБУ - залишається одні спосіб: нехай недоторканние пиздят самі себе. Я взагалі запропонував би розпорошувати в залі засідань який-небудь озвірин, і голосувати за той список, де буде другий Кличко, Вірастюк і два невідомих снайпера. Нехай самі себе доторкают.

У цьому блядскім цирку на Грушевського животних діляться на два базових типу: депутангі, типу пузатих горил, які обрали самі себе, і спритні макакапутати - громадян зі спорту і вокалу, які здають картки для голосування на наступний день після їх отримання.

Але, перш ніж продовжити лекцію про животноводстве, хочу перейти до спорту.

***
Футбол - це гра. А гра всього лише імітація реальності. Плутати не можна.

Мені шкода, що наша збірна вилетіла з п'ятака, але я не розумію істерик з цього приводу. Ми виграли у Росії з рахунком 2: 0 - наші фанати, на відміну від кацапських, не вбили невинного літнього пенсіонера з пивним пузом, і не довели до важкої коми жінку. А з огляду на те, що вона була вагітна - так взагалі 3: 0.


Різниця між нами в тому, що наш Ярмоленко після поразки сказав: «Мені страшно повертатися в країну», а кацапський Аршавін: «Це Німа праааблеми». Це рахунок на табло.


Треба залишатися людьми навіть на футбол.

Я пам'ятаю обличчя Шевченка після вильоту з мундіалю. Це був його останній шанс вписати своє ім'я в список призерів. І цей шанс здох. Шева був створений для того, щоб бути вбивчим вістрям списа - для того його і брали в «Мілан» і «Челсі». Але в збірній йому довелося бути і списом, і щитом, і конем, і ще підковами для коня. Він метався по полю, але всюди бути не зміг. Для перемоги нам не вистачило ще трьох-чотирьох Шевченко в команді.

І убитий воїн впав навзнак, спиною в смарагдову траву, стискаючи в холодіючих руках свій покривавлений меч. Слава йому. Спортивна Валгалла прийме тебе. Як ямайських бобслея або африканського плавця, мало не потонув на олімпіаді в Сіднеї.

У падінні Гектора не менш гідності, ніж у перемозі Ахіллеса.

Я Шеву тоді почав поважати, тому що він не тільки мільйонер і еротичний календар, а й баннерет. Блять, ось це і є спорт, а не рядок в рейтингу або ставки букмекерських контор. Заради цього я дивлюся футбол. А не заради того, щоб бухати під феєрверком біля пабу.

***
Спорт і політика - страшне поєднання. Хто кому більше в дерев'яну рамку з натягнутою сіткою забив надутих повітрям гумових бульбашок - той того і все. Тоді хокейні гржемлікі і Вахмурка, озброєні Ключко для хокею, зробили СРСР васалом ЧССР.

Нє, ну якщо так міркувати, то таки так.

***
Мені не соромно за наших футболванов, тому що я особисто на поле не виходив, і соромитися мені нічого. Так мені вааще ті фудблоли похую. Я люблю біатлон, як і каптеені Балалайнен. Ставки на фудбол я не роблю, і на стадіони стояти в черзі поссать не ходжу.

Мені соромно за наших макакапутатов з Грушевського, які в передостанній день року каденції полетіли тихим чартером дивитися фудбол, маючи пачки, хто не проголосував законопроектів в тому числі і оборонних - і це в воюючою країні.

У нас тут, блять, війна, а у них там, блять, нескінченне Евробачення.

Якого хуя на цей чартер не знайшов повстанський БУК? Або вони заздалегідь домовилися з приймаючою стороною? Полетіли б вони на Ільюшин або Антонові на футбол до Донецька (як питав мене теледебіл Куликов)? Там же охуенная стадіон, "Дамбассарена"! ціною в місто Подольск! Чо, паедешь без охорони?

Мені соромно за матч, тому що на полі я не виходив, але за депутангов голосував. І до макакапутатской сволота я, як громадянин, причетний, на відміну від футбольної. Можна сказати - зашкварен депутатами. Їли з посуду підарасів.

***
Я сам, напевно, піду в гріховних на ту каденцію. Розстріли на стадіоні імені Лобановського не обіцяю, але позбавлення громадянства, і права обирати і бути обраним, за три пропуски засідань без довідки від лікаря, обіцяю лобіювати.
                                                                                     Look Gorky

Немає коментарів:

Дописати коментар