понеділок, 27 червня 2016 р.

Не туди б'єш, Анно Велічко ...


Я тут пробую скласти два і два по твоїй методиці і ніфіга не получається...
Мене забанили перший раз за невинну статтю про "прайдоносців".
Через два тижні знову забанили за скромний і чемний аналіз того за що мене забанили перший раз.
Тепер знову забанили на місяць. При тому я взагалі НІЧОГО не писав.
Я все губився в здогадах за що і чому?
А щойно прочитав твою статтю і зрозумів.
Мабуть кляті "фаріони" постаралися.
Прокляті "україномовні ольгінці".
Точно.
І плювати що два і два за цією методикою получається шість з половиною.
Зате знайшли винних.
Дякую.
ПиСи. Прошу вибачення у читачів сайту, але всі інші способи якось відреагувати у мене заблоковано. Тому пишу як статтю.
                                                                Сашко Лірник

Немає коментарів:

Дописати коментар