суботу, 15 липня 2017 р.

Який же потрібно бути всередині себе твариною, щоб поїхати в Крим

...Крим на другому році анексії.
Літо.
Море.
Ці люди колись були моїми близькими.
Моїми друзями.
У мирний час - патріоти-націоналісти. Голосували за "Свободу". Міркували про українську державності. Нарікали мені за мій інтернаціоналізм і російський менталітет.
Тепер мої колишні патріотичні друзі їздять відпочивати в захоплений Росією Крим.
А я, космополіт і інтернаціоналіст - другий рік не випускаю з рук зброї.
... Дивлюся в Інстаграмме фотографії моїх колишніх друзів. Південний берег, південно-західне узбережжя - місця, які так люблю, які обнирял з дитинства уздовж і поперек.
Минулого літа я вже бачив схожі фотки, але тоді ми не сильно замислювалися - хто де і хто чий. Літо видалося гарячим: йшла наступальна операція, нам було не до цього.
Ми наступали, успішно і не дуже, втрачали товаришів і розраховувалися за їх загибель не економлячи.
Пакети російських "олівців" плямували соняшникові поля.
"Валізи" російських САУ рвалися в базових таборах батальйонних тактичних груп.
Російські танки розстрілювали наші, наспіх зібрані "на живу нитку", блоки ....
Ми брали Нетайлове і Піски, Первомайське та Авдіївку, Карлівки та Невельському.
Ми вчилися будувати повноцінні опорні пункти і засікати мінометні батареї.
Штурм, зачистка, супровід, прикриття, спостереження, знищення, розвідка - що тільки не випадало на частку снайперської роти!
Гвардійська піхота воювала, як вміла.
А колишні друзі відпочивали в Криму.
В який прийшли російські брати.
По-братськи відняв у мене 5% моєї країни і розв'язали війну в 250 кілометрах від вікон мого будинку.
Відпочивали в минулому році.
Відпочивають в цьому.
А пацани другий рік гинуть від куль, мін і снарядів, спрацьованих на російських заводах.
Отриманих на російських складах.
Випущених російськими людьми.
Господи, який же потрібно бути всередині себе твариною, щоб туди поїхати.
Я особисто спокійний за Крим.
Я знаю, що він знову буде моїм, нашим.
Не ми перші і не ми останні.
Ельзас і Лотарингія пробули під німцем 47 років - а все ж повернули їх французи, зуміли, змогли!
І ми зможемо.
... І якщо навіть мені не побачити, як маки перетворюються в брудно-червона ніщо під гусеницями Бех ...
... Не ковтати чорний дим від КПВТ на вулицях Симфер ...
... Не вираховувати кут місця цілі в горах Гурзуфа - я вірю:
Коли-небудь, хай не я, не Кос, що не Ведмідь, що не Ромашка, а наші внуки - зістрибнуть з димної броні на хрусткій ялтинську гальку.
Я вірю.
І нехай буде так.

Немає коментарів:

Дописати коментар