суботу, 13 серпня 2016 р.

Про силу Людського Духа

                                   
Я знаю, як багато божевільної вати в Мордор. Я знаю, що приблизно такий же відсоток божевільної вати і в Україні.

Я щодня, як і ви, бачу і чую цих людей:

- При Януковичі долар по 8

- І що якщо прийде Путін? Ми будемо і при путини жити так само

- Що мені дала Україна? Що мені дав Майдан?

Пояснювати цим людям різницю марно. Вони знаходяться на такому рівні розвитку і на тому рівні знань, коли зрозуміти цих речей не готові і не можуть.

Вони не розуміють, що різниця між новою Україною і Росією, така ж як різниця між Життям і Смертю.

Але нехай вас це не засмучує.

Це болото, яке таким і має бути.

Україну врятує невеликий відсоток людей усвідомлених, людей світлих, людей місії.

Поруч божевільна Росія, всередині божевільний совок. Іноді здається, що шансів просто немає. Але це тільки здається.

Вата та совок - це болото, яке нічого не вирішує. Це статисти. Це просто декорація для того, щоб сталося диво.

Бо творіння реальності - це і є чудо.

І чим більше несприятливі обставини, тим більш чудовим виходить диво.

Колесо світобудови крутить саме невеликий відсоток усвідомлених людей. Саме ці люди творять історію перебуваючи в тотальному меншості і в оточенні відвертого невігластва.

Так і має бути. Саме так і задумано. Так було і так буде.

Інакше людина не зможе усвідомити всю міць і силу Людського Духа.

Людина може Творити цей світ, всупереч будь-яким обставинам.

Саме в таких умовах ця сила людського духу найбільш яскраво проявляється.

Немає коментарів:

Дописати коментар