Знову у центрі скандалу опинилася мережа супермаркетів “Сільпо” в Черкасах. Після інциденту із відмовою обслуговувати покупця українською мовою та “обвалу” стелі у торговій залі, складається враження, що “заслані козачки”, які спеціалізуються на “чорному піарі”, міцно прописалися у стінах цих закладів.
Тепер черкащани помітили, як “спеціалісти” з маркетингу банально “розводять” споживачів, пропонуючи під виглядом різних акцій товари, що у звичайних “неакційних” умовах… коштували б дешевше, ніж по цим, т.з. “акціям”…
“Побачив у “Сільпо”, що в “Любаві”… Довго сміявся!” — супроводжує викладене в соцмережі фото користувач.
Для тих, хто не розгледів одразу “підступу”, пояснюємо, що судячи з цінників за акційну упаковку з 6 пакетиків соку треба сплатити… на 30 копійок більше, ніж за тіж самі 6 одиниць, якщо купувати їх у роздріб)))
Отака в них “арифметика”… На додачу до “рідної мови”!
Немає коментарів:
Дописати коментар