четвер, 30 березня 2017 р.

Украина для Москвы есть, а Ивановской области нет

       
Я давно майже не цікавлюся російськими справами, скандальними висловлюваннями ідіотів від Поклонский і Хірурга до Лаврова і самого ВВХ. Там все одне й те саме + з моєї точки зору, для нас, укрів, вельми шкідливо захоплюватися "млинцями з лопати", виникає небезпечна ілюзія, ніби у нас на їхньому тлі все ок.

При цьому я-то прекрасно розумію, чому рашатвпропаганда не в змозі змістовно говорити про щось російському (порівняйте з умовною укропропагандой по ящику, яка, звичайно, черговий міроточащій російський пам'ятник не пропустить, але внутрішню порядку ставить завжди на перше місце).

Але деякі моменти у мене викликають щирий дослідницький інтерес. Наприклад, коли обурені активісти-яструби-антіліберали (назвемо їх умовними "Колорадо") вимагають від ящика актуальний порядок (як ніби начальство ящика самостійно вибирає порядок) і відмовляються (о, цей страшний російський бунт!) Покірно жувати те, що жують пассівісти- антіліберали (назвемо їх умовними "ватниками"). Родина вопасносте, коротше.

Віктор Мараховський (ВМ - реальний автор, який писав в жж як ab_pokoj і один з опініон-лідерів групи інтелектуальних "колорадів") виклав на своїй сторінці в фб текст "Досить жити на Україні. Кілька слів російському ТБ". Текст цікавий сам по собі.

Ось його перший абзац:

"Коли я включаю федеральні телевізійні канали Росії, у мене виникає відчуття, що ми живемо на Україні. Я знаю про Україну все. Як вона прокинулася, поїла борщу, сходила в туалет. Завдяки телевізійним експертам і аналітикам я навіть знаю, як змінювався графік відвідувань санвузла в останні три роки і який прогноз на майбутнє. Вчора канал «Росія-24» розповів мені, що в Києві переноситься концерт М. Максакова і що передплатники її сторінки гаряче схвалили таке рішення вдови убитого екс-депутата. За Першому каналу мені з ранку до ночі растол ковивают, що саме про мене і про моє державі думає Україна і її агенти впливу. У ті рідкісні хвилини, коли мовчить Україна, мені розповідають про те, що про мою країну думають Європа і США. Як вони на нас інформаційно нападають і як хвацько їм відповідають працівники нашого МЗС. А потім знову про Украіну.Некоторие стверджують, що це такий спеціальний професійний підхід. Мовляв, так відволікають увагу масового глядача від реальних проблем і фокусують його на порожніх, але емоційних новинах. Є думка, що це працює погано, і ось чому ".
Забавно, так? Але ще веселіше читати коментарі на сторінці у Мараховського.

Найяскравіше: "Україна для Москви є, а Іванівської області немає".


                                                     Вадим Фульмахт
                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар