понеділок, 27 березня 2017 р.

Ось в чому головна таємниця молитви «Отче наш»: сила послання

Вона називається Господньою, бо сам Син Божий, Ісус Христос, учив цій молитві своїх учнів в своїй проповіді.
У цих, на перший погляд, простих словах ховається таємний сенс. З цим текстом пов’язано багато різних історій. Ми підготували для тебе декілька цікавих фактів про найвідомішу молитву в християнському світі.
Вважається, що це єдина молитва, яка не належить розуму людському. Її дарував нам сам Господь.
Текст молитви звучить так:
shema-244
До речі кажучи, цю молитву не обов’язково вчити напам’ять, вона була дана Ісусом швидше як приклад.
 otchenash
Ці слова, в яких зібрані практично всі людські потреби і прагнення до спасіння душі.
«Отче наш» – універсальна молитва. Її можна використовувати як благословення в будь-яких справах, а також для захисту від нечисті і різного роду напастей.
тайны-молитвы-отче-наш-3
Відомо багато випадків, коли люди рятувалися за допомогою цієї чудотворної молитви.Християни свято вірять, що молитва «Отче наш» здатна допомогти в скрутну хвилину, коли тобі загрожує небезпека.
Один з ветеранів Великої Вітчизняної війни, писав листа своїй дружині, який до неї так і не дійшов. Можна припустити, що воно було втрачене, оскільки знайшлося в одному з місць дислокації військ.
Screenshot_15
У ньому чоловік писав про те, що в 1944 році був оточений німцями і вже чекав своєї смерті:
Я з пораненою ногою лежав в будинку, почув стукіт кроків і німецький говір. Я зрозумів, що зараз помру. Наші були близько, але розраховувати на них було просто смішно. Я не міг поворухнутися – не тільки тому що був поранений, але і тому що виявився в безвиході. Нічого не залишалося, крім як молитися. Я готувався до смерті від руки супротивника. Вони побачили мене – я злякався, але не перестав читати молитву. У німця не виявилося патронів – він почав про щось швидко говорити зі своїми, але щось пішло не так. Вони різко кинулися тікати, кинувши мені під ноги гранату – так, щоб я не зміг до неї дотягнутися. Коли я прочитав останній рядок молитви, то зрозумів, що граната не розірвалася…
Варто відзначити, світ знає чимало таких історій. Навіть ті, хто не відносить себе до віруючих, знають слова цієї молитви і використовують її в скрутних обставинах.
5
За допомогою цієї молитви каялися і наверталися до Бога злодії і розбійники. Але сила цієї молитви пізнається не тільки в біді. Вважається, що, якщо читати «Отче наш» кожен день, твоє життя наповниться добром і світлом.
Результат пошуку зображень за запитом
Вірити цим словам чи ні – справа твоя, але для віруючих ця молитва має величезне значення і силу!
Помолімося за своїх близьких, рідних, нашу рідну Україну і героїв, що її захищають! 
2108.200x0Jesus_Christ_and_the_two_angels


Немає коментарів:

Дописати коментар