неділю, 26 березня 2017 р.

Чорноволу пригрозили великими проблемами в проросійській медіа-сфері


Оригінал поста:

Відомий політолог Тарас Чорновіл заявив про те, що йому «проанонсували» великі проблеми в медіа-сфері. Він додав, що через своїх жорстких виступів в пресі, його професійна діяльність не подобається дуже багатьом. За словами ведучого, недавно був деактивовано його аккаунт в Facebook, про що його свідомо попереджали. Персональну сторінку в соцмережі політичному оглядачеві все ж вдалося відновити.

«На даний момент завершується процедура, згідно з якою мене не допускатимуть на всі ЗМІ, власники яких підконтрольні« Рашістану ». На деякі я і так не хотів ходити, проте ініціатива про розрив співпраці виходила все-таки не від мене », - пише Чорновіл на своєму Facebook-профілі. Крім ряду регіональних каналів, куди йому обмежили доступ, він назвав телеканали «Інтер» і «NewsOne», з якими недавно «полюбовно» розлучився.

«Сумно від прощання з 112 каналом. Мене, в тому числі і на Facebook, спочатку дуже критикували за те, що я часто ходив на ефіри каналу - вперше з'явився у них на їх другий робочий день. Бували випадки, коли мене по три рази на день включали по скайпу або запрошували в студію, кілька разів відпрацьовував з ними нічні ефіри і був задоволений такими контактами, - ділиться враженнями від роботи на каналі «112» Чорновіл. - Але канал має непрозору структуру власності. Існує загальна думка і щодо особистості власника. А значить, позиція редакторів, журналістів, провідних мати значення не буде. З ними у мене були хороші партнерські, а часто і дружні відносини ».

Політолог висловив упевненість в тому, що в майбутньому «обличчя» каналу, чекають незворотні зміни. «Чисто статистично все буде врівноважено, штучно буде змінюватися якість, аргументованість сторін ...» - уклав Чорновіл, повідомляє Журналіст.

Taras Chornovil
Тім друзям, якіх немного цікавілі мої ефірі, мушу з жалем констатуваті, что теперь буду перед вами появлятіся значний рідше. Коли мені недавно деактівувалі фейсбук (удалось відновіті) я натякав, что МАВ про це попередження. Насправді, мені проанонсувалі шірші проблеми в медіасфері. Я дозволяю Собі доволі жорсткі Виступи в ЗМІ, но, На Відміну Від таких, як тієї ж Ляшко, який не переходжу на Прямі образи, а стараюся максимально Кожне звинувачений підтверджуваті аргументами. А це багата очень НЕ подобається.
Так от, на Сейчас завершується процедура, согласно З якою мене НЕ БУДУТЬ допускаті на всі ЗМІ, ВЛАСНИКИ якіх підконтрольні Рашістану. На деякі я й так бі НЕ Бажан ходити, но ініціатива про розрив СПІВПРАЦІ Вихід таки не від мене. Кроме ряду дрібніх регіональніх каналів, це й Такі потужніші, як Інтер та НюсВан. Альо тут Якраз усе "полюбовно" - рано чи Пізно я б сам Із ними попрощався.
Сумно від прощання зі 112 каналом. Мене, в тому чіслі й на фейсбук, спершись очень критикувалися, что часто ходив на ефірі каналу - Вперше БУВ у них на другий день їхньої роботи. Бували випадки, коли мене до трьох разів за день включали скайп чи запрошувалі в студію, кілька разів відпрацьовував з ними нічні ефірі й БУВ задоволений такими контактами. Альо канал має непрозору структуру власності за. Побутує загальна думка и относительно особини власника. А значить, позиція редакторів, Журналістів, ведучих мати значення не буде. З ними у мене були хороші партнерські, а часто й дружні отношения. Альо іноді одного телефонного Дзвінка достаточно, щоб накласти повну заборонено.
Альо на останок констатив: до ПРАЦІВНИКІВ каналу свого Ставлення НЕ змінюю - зберігаю ту саму повагу. Шкода лишь, что лица каналу, схоже, почни очень непомітно, но неухильного змінюватіся. І проблема не в відсутності таких як я, а в Нових тенденціях - баланс поступово буде схілятіся в один БІК. Ні, чисто статистично все буде врівноважено, штучно будут змінюваті якість, аргументованість сторон ...
Одночасно з заборонено на доступ на 112 канал, про что Вже знав зарання, Раптена (в тій сам день) Припін дзвінкі з ще одного радіо, Пожалуйста має так само підросійське засновніцтво, но при тому зберігало хорошу якість І, на мій погляд, порядну позицию . Побачимо ...
Альо найцікавіше, что попереду мене про Майбутні проблеми в соцмережі та блокаду на кількох ЗМІ людина НЕ з ОппіБлоппі чи якіх сепарськіх груп, прив'язки якіх до российских кураторів очевидна, а з вельми "української патріотічної партии", про якові я, щоправда, що не раз говорів як про колаборантську ... Десь Із пів року тому мене Вже перестали запрошуваті на один з невеликих каналів, Який належали одному з активістів цієї партии.
Альо це все не очень мудро - за психотипом я класичний екстраверт, тому Стільки свого приватного годині віддаю візітам на телеканали; менше ефірів, более годині. Більше години - более Дій, текстів, ініціатив.

П'ять копійок: Нагадаю, телеканали «Інтер», «NewsOne», 112 (частково) традиційно проводять проросійську політику. Ці канали найчастіше надають ефір оппаблоковцам і бютівцям, тобто ширки Юлії Тимошенко, а Чорновіл цим медіа не цікавий і небезпечний внаслідок постійних викриттів технологій кремлівських зрадофілов.

Немає коментарів:

Дописати коментар