суботу, 24 вересня 2016 р.

Щоб поставити на коліна черкащанина, ДНРівці прострелили йому ноги

292353                                
Голова СБУ Василь Грицак на брифінгу 23 вересня оприлюднив свідчення чотирьох заручників, яких вдалося звільнити з полону бойовиків самопроголошеної “Донецької народної республіки”. Серед них опинився і черкащанин, ім’я якого не оголошується, пише vikka.ua.
За його словами, за весь час проведення АТО вдалося звільнити 3082 заручників.
“Ворог вдається до різних форм і методів тиску. Якщо не можуть зламати психологічно, катують фізично. Морять голодом, шантажують вбивством, причому вбивством рідних і близьких, які перебувають на інших територіях”, – розповів Василь Грицак.
Серед звільнених з полону опинився житель міста Черкаси, доброволець, який вступив до лав добровольчого батальйону і пізніше, після Іловайського котла, потрапив у полон, коли вивозив наших поранених бійців. Він утримувався у головній катівні на території захопленого приміщення СБУ у місті Донецьк.”Взяв автомобіль швидкої допомоги і під виглядом “Червоного хреста” їздив по навколишніх селах і вивозив наших солдатиків. Коли в черговий раз їхав у село Чумаки, мене зупинили сепаратисти, – розповідає в оперативному відео СБУ черкащанин. – Спочатку змушували стати на коліна за те, що я, мовляв, розстрілював жінок і дітей. Я відмовився: “Я не вбивав жінок і дітей, на коліна ставати не буду”. Тоді до мене підійшов товстий чоловік в окулярах на прізвисько Монгол. Прострелив мені спочатку одну ногу. Я все одно піднявся і сказав: “На коліна ставати не буду”. Він мені прострелив другу ногу”.
Чоловіка утримували у підвалі – колишньому бомбосховищі в приміщенні СБУ. Там були прорвані труби, витікали всі нечистоти. Навколо був страшний бруд і сморід.
“Харчування було організовано раз на добу, і то не завжди. Давали виключно дрібну пшеничну кашу. Іноді – мабуть, спеціально – вливали туди чи то бензину, чи керосину. Їсти було неможливо”, – розповів у відео черкащанин.

Немає коментарів:

Дописати коментар