вівторок, 27 вересня 2016 р.

Черкаський АТОвець заявляє, що йому погрожує нардеп

Черкаський АТОвець, боєць 95-ї аеромобільної бригади, Василь Шкут заявляє, що народний депутат Антон Яценко йому поргожував. Про це активіст пише на своїй сторінці у “Фейсбук”.
“Два місяці тому Антон Аценко зателефонував мені і намагався на мене тиснути, що б я вмовив АТОвців відмовитися від землі в Христинівському районі на його користь. Я відмовився. А він каже: кістьми ляжу, але АТОвці землю не отримають”, – зазначає Василь Шкут.
А сьогодні, оскільки Шкут прийшов підтримати своїх побратимів із Христинівського району, які зранку протестують під обласним управлінням Держгеокадастру, нардеп нібито підіслав до нього “братків”.
“Під’їхали – сказали, що від Антона і що на Новий рік подарунків я під ялинкою не отримаю, тому що не доживу…”, – каже АТОвець.
1
Шкут також виставив на сторінці доручення оперативному підрозділу поліції розслідувати заяву самого Антона Яценка, де той скаржиться, що це якраз йому погрожують через землю у районі, і що робить це саме Шкут.
14520475_1069385339797380_8314424383717854480_n
_______________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар