пʼятницю, 30 червня 2017 р.

Адольф ДОНЕЦЬКИЙ: Протокол допиту військовополоненого немитої в Тернополі


— Ну, шо скажеш, валянок? путєннєпамог?
— Я не буду с вами разговаривать! Я требую адвоката!
— Нема питань, син немитої собаки! Зараз всьо буде!
— Хоооооооп! бачиш адвоката? Все як ти просив зробив.
— Нету здесь адвоката! Я его не вижу !
— Б*яяяяя … Мммагія,сука. Іхтамнєт не бачить невидимого адвоката. Оце біда…
— Я буду жаловаться!
— Кому,недоумок?
— Путину!
— Дати листочок і ручку тобі? Може ти письмову скаргу напишеш?
— Давайте ! Я все запишу!
— Чай ,кофе,капучіно? Шашлик? Лимончик?
— Не понял
— Так от і я не розумію , де вас таких й*бнутих народжують. Дивись: от ти зараз сидиш в полоні, вимагаєш папір,ручку та чекаєш шашлик. Думаєш ,які в тебе шанси дочекатися шашлика ?
— Переведите на апщедаступную речь.
— Перекладаю: якби ти було людиною, то сиділо б зараз вдома і пило шмурдяк собі. Але ,якшо ти тварина, то ручки я тобі не дам, бо ти худоба + шашлик ти теж не дочекаєшся, бо ти ах*євша худоба. Андестенд мі?
— А счастье было так близко…
— По морді з ноги тобі було теж близько . Чим це гірше за шашлик ?
— Но шашлык ведь вкусный !
— Чуєш , тут черга за воротами тобі смачно уп*здити проміж ріг,чоловік зо двісті  Деякі навіть на шампур готові тебе насадити. Як тобі такі перспективи?
— Вы будете применять пытки?
— Нєєєєє, свині та собаки син, я тебе просто доведу до істерики і відправлю тебе мамі в цей, як його…
— В Пензу !
— П*здєц . А жителі міста Козятин ше жаліються шо їх обзивають. Гиииииии.
— А почему вы смеетесь? Что смешного ?
— Розумієш, син гея та лесбіянки, в Києві живуть кияни, в Львові живуть львів’яни. Хто живе в пєнзє мені навіть подумати страшно.
— Пєнзюки чи пєнзовАті живуть у пєнзє ? Пєнзовата чи пєнзєци?
— А вам какая разница ?
— Різниця в тому, шо ти пішки туди поп*здуєш лісом-полем-через гай .
— Ну и ?
— Та я от не знаю шо свому алабаю казати,як тебе відпустим : хапай того пєнзюка чи схопити рядового пєнзюна.
— Ооочень смешно.
— Та тобі я б не радив сміятися ,бо від файного міста Тернополя до милого твоїй сучій душі жабуриння пєнзи 19 мінних полів.
— Это противозаконно !
— Слухай сюди,сину жаби та гадюки, протизаконно -це коли мої алабаї мене просять тобі є*ало набити, бо гидують на тебе гавкати
— Ваши собаки умеют разговаривать??
— А шо тут такого ?- Ну это же собаки!
— Чуєш , я от зараз зі свинособакою розмовляю , оце дійсно дивина .
— Это вы сейчас обо мне? Вы меня оскорбляете!
— Перепрошую, пане жабогадюка,за свою нестриманість . Дозвольте вам танець станцювати та запропонувати мохіто?
— Чо б*я ?
— Кажу переїбу тебе табуреткою проміж ріг зараз, тупого рахіта.
— Пытать будете ?
— Питати з тебе чорти будуть в пеклі. Я допитувати тебе буду.
— А можна мне переводчика ?
— А може тобі перевести з ноги по гускагавагясчій щелепі разів дох*я прямо зараз?
— Бить будете ?
— Нас грінпіс засудить,якшо ми над свинями будем знущатися. Маєш щастя,недоумок
— Тогда я вам ничего не скажу !
— То й нема питань . В концтаборі тебе спалимо.
— Все так просто ?
— А хулі тут складного ? Баби ваші ісчо нарожают.
— Что от меня требуется ?
— Чітко і голосно кажи : якого біса ти приїхало на нашу землю ?
— Я приехал защищать мамбас !
— А точніше?
— Донмас !
— А я якшо ше раз спробувати ?
— Мне за кредит платить надо. На заработки приехал
— І дох*я заробив ?
— Не очень . Все немного не так ,как по тв.
— А в пєнзє хіба з роботою так погано ,шо ти в чужу країну преперся ?
— Работа есть,но платят мало. А тут перспективы есть карьерного роста даже
— Чуєш,нащадок гея , якшо я тебе на досліди віддам, ти сильно образишся ?
— То есть ?
— Та от бити тебе не маю бажання, бо відділ з захисту прав тварин потім затрахає. А от в лабораторію уродів тебе ше оформити є шанс.
— Будете органы вырезать? Я так и знал
— Б*яяяяяяя. От ти себе в дзеркалі бачило , пєнзєн-мен ? Ти ж бухаєш з 8 років, які нах*й органи? Хіба шо в тир тебе здати ше можна замість опудала.
— Что такое апудало ?
— Пугало по немитому
— Ааааа ! Это значит шо меня бояться будут?
— Х*й ти вгадав. Це значить шо голуби срати в радіусі гектара наколо тебе не будуть,бо гидуватимуть гівно на гівно класти.
— Але перейдемо до справи. Чітко,голосно кажи : якого біса ти приїхав ,скільки вас, яке озброєння,де розташовані.
— Нас целая рать приехала из пензы !
— Та насрать на вашу рать. Якого біса приперлися?
— Защищать !
— Зрозуміло. В графі розумові здібності пишу тоді як звичайно «й*бнутий».
— Чим доїхали з пєнзєльванії і як кордон перетнули ?
— Что такое кордон? Я не понимаю
— Розуміє,кордон — це оті двері позаду мене, де моїх 2 алабая сидять .
— Понятно. Нас привезли
— Геніально, б*я. Я вже думав шо вас катапультою скинули з пєнзи ,а не привезли.
— Япросто не помню.
— Доооообре… Скільки випили після приїзду бухла ?
— Бутылок 20
— Значить десь 60 голів .
— Почему?
— Та тому шо ви пляшку на трьох п’єте в основному.
— Дедуктивный метод ?
— Нє,просто статистика .
— Де розташувалися ? Прізвище командира?
— Смеяться не будете?
— Буду.
— Иванов .
— З лівої чи з правої ?
— Не понял
— Все ти зрозумів. З лівої чи з правої ?
— Понял. позывной компас у командира,больше ничего не знаю
— Чуєш, вас з гойдалок в дитинстві кидають об головами об асфальт всіх чи через одного ?
— То есть ?
— Проїхали. Бачу шо всіх, можеш не відповідати.
— На тобі ручку і папір ,пиши листа додому : мама, я в плєну у Ганца і Фрідріха в файному місті Тернопіль. Ганц гатовітся мєня насіловать, Фрідріх загадочно улибаєтся. За пєнзу матушку пагібну от пулі неємецкой вражеской , мама. Не памінай ліхом мєня
— Моя мама ,если такое прочитает,то инфаркт получит.
— Розумієш, твоя мама -це три де принтер, вона відтворює дебілів. Ти- тому яскраве підтвердження. Пиши давай
— Можно добавить что -то от себя?
— Можеш написати як ти обісрався,коли почув: «куме Адольф, зліва недоумок ! Крикни йому — хенде хох,падлюка! , поки це чудо не вистрілило.
— У меня просто случилось расстройство желудка!
— От шо ти п*здиш ? Ваші там там всі окопи позасирали від страху, коли мій швагро крикнув «Аллах Акбар,суки! Мочи їх,Абраам!»
— Мы просто отравились.
— Я тобі вірю. Отравилісь-це синонім слова обісрались ,тепер буду знати .
— Чим займались на території України ?
— Защищали!
— Кого,бл*дь і від кого ?
— Мамбас от американцев !
— Чуєш, твоя мама тебе на чортовому колесі народжувала ?
— То есть?
— Та от я бачу,шо тебе одразу після народження викинули з чортового колеса,шоб ти не мучився. Але ти,курва вижив  От сука дубоголове вродилося
— Почему вы меня оскорбляете?
— Екск’юз мі,сер . Я більше так не буду
— Будете!
— Нууууу… Якшо ти так просиш…
— Шо вмієш робити ?
— Пить,курить,стрелять
— І срати з переляку ти вмієш. Це я знаю . Чим займався на гражданці ?
—  Безработный ! Временно
— Бутилки збирати не пробував?
— Я что, лох какой-то?
— Розумієш ,ти альфа -лох, а не просто лох .
— Почемуууу?
— Та тому шо приїхати на територію чужої країни,шоби сісти на 15 років- це показник твого ай-кью
— Меня обменяют !
— Хто це сказав?
— Я!
— Нікого не бачу.
— Но я же здесь!
— Ти іхтамнєт,валянку . Якшо тебе мої алабаї зараз загризуть,то про тебе ніхто і не згадає
— Почему вы так в этом уверены ?
— Як там в вас кажуть… Дебілбл*дь, додому хочеш ?
— А я трахнути Брітні Спірс хочу.
— И что ?
— І всьо. Я дозволяю тобі хотіти додому. Класно я тебе під’їб*в,скажи? Гиииии.
— Ну и шуточки у вас.
— Завали брехальник. Худобі слова не давали. Ану скажи мммуууууууу !
— Не буду!
— Як хочеш. 15 років тобі за гратами сидіти в буцигарні
— За что?
— За педофілію.
— Но я же этого не делал !
— Як там в вас кажуть… У вас нєт доказатєльств !
— Это издевательство !
— А хулі ти хотів від фошиздів , чай і мармеладку ?
— До речі , з пєнзи дзвонили. Сказали шо за кредит розрахувалися, а в воєнкоматі тебе не знають . Сваіх нє брасают, скажи?
— От передасты. дайте мне листок бумаги и ручку, я все напишу .
— Добре подумав?
— Х*ясобі . Перший раз в житті бачу немитого,який вміє сам думати .
— Очень смешно.
— Пиши давай. Я зараз алабаїв випущу,ти не лякайся. Це в нас такий в Тернополі детектор брехні.
— П*здєц. Знову ти отруївся? Отруту жовту зі стільця, хто буде витирати?
Мораль: громадяни російської немитої педерації, на території України вас чекають СБУ, смерть або полон. Путін не поможе, сидіть вдома краще, для здоров’я корисно.

Немає коментарів:

Дописати коментар