понеділок, 12 червня 2017 р.

Враження російського туриста від поїздки до Києва: «Україна сильніше і добрішим»

                            
Злітав вперше за довгий час до Києва. Відразу зазначу: я - неодружений, родичів, друзів, на яких можна посилатися при в'їзді там немає, хоч і написав ім'я одне, але без телефону, навіть не питали і не перевіряли вже там на в'їзді.

На вильоті, на паспортному контролі наша фсб-шна вівчарка крізь зуби з шипінням і слиною процідила: «зачччем в-в Кі-иїв?» І довго крутила мою паспортину, світилась сторінки, потім кликала ще когось, і вони разом звіряли мене живого з фото.
Після приземлення в Жулянах тільки заповнив папірець якусь формальну. Квиток назад був, правда, відразу з собою. Митник тільки поцікавився скільки років віскі, який віз в подарунок з дьюті-фрі. Запропонував відкоркувати і разом перевірити. Той посміхнувся і пропустив.
Що я можу сказати ... Київ живий і гордий. Таксисти відразу розпізнавали в мені москаля. Але ні грама агресії. Більше цікавилися вартістю у нас комуналки, настроєм людей і пр.битовимі речами. Повезли мене по місцях Майдану. Зупинялися у імпровізованих стін пам'яті з іменами і фото загиблих.

Зайшов в «Сільпо». Постарався пробігтися побіжно уздовж прилавків, хоча потрібен був тільки сік і цукерки. Мінімум, я це стверджую, мінімум половина продуктів, а за деякими позиціями, наприклад, соки, пиво, цукерки так взагалі 2/3 - місцевого виробництва. І дуже-дуже якісно упаковані і зроблені. Україна не залежить так від імпорту, як «вічно встає». А значить, легше все перенесе. Підозрюю, нижні межі кризи у нас у всіх будуть однаково низькими і важкими. Але Україна швидше піде вгору.

Російський газ, говорите? Я не знаю звідки він, але в готелі тепло, світло, гаряча вода. Ніхто навіть не замислюється про якомусь газовій кризі. Навіщо взагалі їм потрібно було когось шантажувати на державному рівні. Господиня міні готелю впізнала мене по говору, але паспорт навіть не запитала. Відвела в кращу вільну кімнату. Ні натяку на агресію.

На касі в магазині дівчина щось почала мене питати на українському, я розгубився, відповів російською, що не все зрозумів, що вона мені каже. Але український вчу і в наступний візит вже зможу висловлюватися краще. Та чемно сказала, що я дав зайвого. Ні натяку на агресію.

Вночі абсолютно спокійно купив у якомусь кіоску місцеву сімку. Без паспорта. Ау, фсб)

Всю вночі проспав під дивовижно красиві українські мелодії по супутнику.

Часу було обмаль, на наступний день назад. На українській митниці тільки запитали везу чи назад якісь цінності культурні, показав браслетик, подарунок дочки товариша. Пропустили з посмішкою.
Вже тут, після паспортного контролю, по дорозі на вихід, співробітники фсб зупиняли 3 рази. З проханням показати знову паспорт. І кожен раз довго його вивчали, знову питання про мету візиту до Києва. Відповідав «51ст.Констітуціі РФ». Їхні обличчя треба було бачити ... «чому зовсім без багажу?» - «51ст.Констітуціі», «у кого зупинялися?» - «51ст.Констітуціі». Пасажири з усіх рейсів встигли змішатися. Тобто мене цілеспрямовано висмикували з натовпу. Цілком очевидно, що вели по камерах спостереження. Браслетик весь час був на мені.

Що вони очікували почути? Як Росія до такого дожила?

Вийшов, закурив, читаю новини. А між тим, офіційний курс 58,35. А готівка під 80.

Поки летів, звідти теж повідомили, що 24, і вже не купити.

Пригадую полиці магазинів ... там і тут. Прибираємо все імпортне там і у нас.

Україна сильніше. Добрішими. І ми вже скоро почнемо імпортувати звідти їжу, як і з Білорусі. І піде цей Росспоживнагляд в анус. Фсб вже там.
І це буде єдиний шанс вижити.

І бачу я особи вати, попивають львівський яблучний сік, і зажовує все це шматком скасуванням української свинини.

Кримваш? Розпишіться і отримаєте.

Дмитро Нагієв

Немає коментарів:

Дописати коментар