суботу, 25 березня 2017 р.

Дякую за Балаклею

Зрадофілам не читати.
А тепер факти.
Вночі, 23 березня, мене розбудив телефонний дзвінок. Дзвонила сестра з Балаклії.
"Батя ...", - подумав я. У серпні йому 82, в минулому році поховав маму ...
Все було набагато краще - вибухнула "база".
Вибуху на "базі" я чекаю з моменту свого народження. "Від Балаклеї залишиться величезна воронка", "Харкову теж дістанеться", "ми всі помремо", ось це все ...
"База" повинна була вибухнути.
Як "вороння слобідка" у Ільфа і Петрова.
Тобто я не був здивований ... Але батя ж. Йому 82-ою, на хвилиночку!
Стаціонарна зв'язок був відсутній, набрав його мобільний.
"Ми в підвалі, зараз передали - йдіть до школи".
Як з'ясувалося, оголошення про евакуацію і плані дій постійно повторювалося по дротовому радіо. Орала сирена.
У школі батька і ще таких же старих зустрів директор школи (!). Це було в 4 ранку!
Вона і її помічники організували наших тат і мам, заспокоїли, відвели на автобусну зупинку, де їх уже (!) Чекали бусики.
Люди похилого віку вирушили в бік Ізюма.
Батю я забрав о 9 ранку, в школі Залиман (кому цікаво - погуглити "Савинці, Заліман").
І ось що він мені сказав:
(Зрадофілам не читати)
"Нас зустріли, зареєстрували, нагодували. Там розкладачки, стільці .. Цілий будинок відпочинку розгорнули ..."
Це я до чого.
Так, прийшла біда. Але розганяти "зраду" по інтернету і ТБ - це взагалі-то не зовсім пристойно, скажу м'яко ...
В підсумку.
Я привіз татка до Харкова, включив телевізор ...
Це жах!
"Безпілотники", "зенітки", "теракт", "ДРГ", "ми чули шум дрона", "Воронков", "ФСБ" ... Причому про це говорять, типу, "очевидці" і, типу, найвищі начальники!
Хлопці, ви це серйозно?
База повинна була вибухнути. Крапка.
Частина арсеналу зберігалася під відкритим небом. Так було завжди.
Зараз, як і 40 років тому, селяни готують городи, прибирають, палять сміття. Це все відбувається ЗА парканом "бази".
Так було завжди. Скільки себе пам'ятаю.
Вона, нарешті, вибухнула. Слава Богу!
І слава всім, хто причетний до ліквідації наслідків НП. Це героїчні люди!
Вночі, так організувати евакуацію ...
Чесно - не очікував. Захоплений.
P.S. Мало не забув. Бензину по 80 не було, таксисти вивозили людей безкоштовно.
Максимальна взаємодопомога і взаємовиручка. Випробував на власній шкурі.
Такі справи.
Дякую за Балаклею.

                                                           Виктор АЛЕКСЕЕВ

Немає коментарів:

Дописати коментар