понеділок, 19 червня 2017 р.

"Україна йде в майбутнє": вчений з Росії запалив мережу постом про поїздку до Києва

                                  Учения, ракеты, или чего боится Россия?
Відповідна інформація з'явилася в Facebook на сторінці Гаденоффа.
   Він розвінчав пропагандистські міфи про Україну: "Життя тут б'є ключем, люди дуже активні і дуже виховані, у вас недопалків на вулиці менше ніж в Швеції, ця деталь мене взагалі вразила".  Він зізнався, що в українців побачив високу свідомість і відкритість.
"Називати українців фашистами - це зрада, через цю брехні гинуть люди - а це глибоке зрада. Я говорю сo усіма виключно російською і ні в однієї людини не виникає думки навіть косо подивитися на мене", - написав вчений.
"Росіяни, відкрийте очі на реальність і задумайтеся, Україна йде в майбутнє! Мені здається, Європа це зрозуміла, таких титанічних розмірів людський потенціал упускати не можна", - підкреслив блогер.
"Я вражений кількістю людей з вищою освітою! Навіть не сумніваюся, що в Україні все вийде, повертатися в совок ніхто не хоче ... Україна - з якої ми всі власне і з'явилися - ви, напевно, забули про Київську Русь!" - додав Гаденофф.

 Цей пост зібрав 2,5 тисячі лайків і майже 300 перепис.

Багато коментаторів, не тільки з України, але і РФ, погодилися з ученим і подякували йому за теплі слова про Україну.

     
Пост Гаденоффа викликав запеклу дискусію серед прихильників і противників політики Кремля

Як повідомляв "Обозреватель", американський політолог Джейсон Смарт пояснив, чим українці відрізняються від росіян.

Немає коментарів:

Дописати коментар