пʼятницю, 3 березня 2017 р.

Росіяни, а тепер давайте на чистоту

Я живу нині в Празі, Чеська республіка. І звідси спостерігаю за тим, як абсолютно бандитська верхівка РФ накручує власних громадян. З боку це видно набагато чіткіше. Накручує. Включивши всі можливі способи, які колись використовувалися диктаторами в усьому світі. І я все частіше живучи тут чую з Росії: «Таллінн - Русский місто!», «Наші Миті будуть в Ризі», «Наші танки будуть в Празі!» Тощо. Хлопців. Перш ніж гнати сюди танки, приїжджайте без танків. Як туристи. І подивіться, що ви маєте намір зруйнувати. Красу і чистоту якої ви ніколи не бачили ...
Приїжджайте і подивіться. Погуляйте по старій Празі та оцініть масштаби своїх майбутніх руйнувань. Побродите по доглянутим старими вуличками. Випийте нормального пива і закусите нормальним сиром. Не впевнений, що після цього у вас пропаде бажання все це раз'ебал, але ви хоча б будете знати заздалегідь, яку красу ви хочете знищити. І не тому, що ви цього хочете. Це я теж розумію. Вас поженуть ваші політики, у яких немає іншого виходу. Їм потрібен рейтинг, а останнім часом його можна отримати тільки завдяки «розширенню сфери впливу в усьому світі».
Вони вас поженуть, як зазвичай, ладом і з піснями. Ті, хто не хотів йти і пручався системі йтимуть першими (в штрафбатах), яких підганяли в спину дулами автоматів тих хто не хотів йти, але не пручався системі. Це я теж розумію. Система так влаштована. Ви - всього лише м'ясо. І вас звичайно поженуть на забій. Чому на забій?
Та просто тому, що з початку правління совка і по сей день з Росії емігрувало близько 40 000 000 чоловік. Майже третина нинішньої Росії. І частина з них осіла в Європі. І вони теж Росіяни, а значить - воювати вони теж вміють. І вмирати теж. І я один з них. З тих росіян, які будуть захищати Прагу від російських. І я не буду дивитися - кум, брат, сват. Прийшов сюди зі зброєю - куля в лоб! ..
Мені, на відміну від вас, є що захищати. Свою нормальну, сите, чисте життя без бруду на вулицях, бидла у дворі і маразму в Держдумі ...
Одне мені тільки не зрозуміло. Ви, дбають за русскій мір, ви - кричущі «Росіяни вперед» ... Чого ж ви не побудували нормальний русскій мір в своїх містах? Омську, Новосибірську, Красноярську, Петрозаводську, Калузі, Воронежі ... Ви - постійно репетують мені: "Не подобається, вали з країни!" Ви чого хочете щось? Щоб я поїхав і потім до мене на танках приїхати?
Чого ж вас весь час тягне будувати «Русский мир» за межами Росії? Ви у себе в під'їзді для початку його побудуйте. Або, винен, в вашому під'їзді, дворі, місті вже побудований «Русскій мір»?
Тоді у мене для вас сумні новини ...
Коротше, приїжджайте в гості. Без танків. Просто як туристи. Посидимо в пабі, побалакаємо по душам, вип'ємо хорошого чеського пива. А? Немає грошей на поїздку до Чехії? Ну так ви у Путіна Стрельні. Раз у нього є можливість армію кудись на танках катати, значить знайдуться гроші і на без-танкову поїздку!

Немає коментарів:

Дописати коментар