пʼятницю, 24 березня 2017 р.

На сесії облради від прокуратури вимагають “привести до тями” МСЕК

Від прокуратури Черкаської області голова фракції “Батьківщина” Михайло Мушієк вимагає порушити кримінальну справу щодо комунального підприємства “Черкаський обласний центр медико-соціальної експертизи” та заслухати звіт керівника підприємства на наступній сесії.
“До мене неодноразово надходили скарги на діяльність, а точніше на бездіяльність комісії, що черкащани місяцями не можуть потрапити на прийом до спеціаліста. Тому вирішив сам особисто це перевірити, – розповів Михайло Григорович. – Я сам є інвалідом, брав участь у війні в Афганістані, тому знаю, як іноді буває важко пройти комісію щодо стану здоровֹ’я”.
За словами Михайла Мушієка, прориватися до приміщення МСЕК йому довелося, як-то кажуть, “з боєм”, адже не те що зайти у приміщення, навіть проїхати через ворота депутату з першого разу не вдалося.
“Я представився, повідомив що я депутат, показав службове посвідчення. Проте годину був вимушений “стрибати як зайчик” на морозі перед ворітьми. А мені розказували, що я нібито маю записатись на прийом на сайті, то що це режимний об’єкт і заходити сюди не можна. Словом, повні дурниці, адже це звичайне комунальне підприємство, не режимне, тож тим більше депутатам обласної ради має бути відкрите завжди. Мені навіть натякнули, що про мене має хтось потурбуватись, перетелефонувавши до закладу, тоді, мовляв, мене пропустять. Врешті-решт зателефонував профільному заступнику голови облради Вадиму Гайовичу, повідомив про ситуацію. І вже разом із ним зміг потрапити до приміщення… але з головним лікарем зустрітися все ж таки не зміг. Тому вимагаю від прокуратури порушити кримінальну справу за фактом перешкоджання депутатській діяльності, а також заслухати звіт керівника МСЕКу на наступній сесії згідно із законом”, – заявив Мушієк.

Немає коментарів:

Дописати коментар