пʼятницю, 16 червня 2017 р.

"Прощавай, друже. Ми наздоженемо" - у зоні АТО загинув 42-річний воїн


13 червня о 23:15 внаслідок артилерійського обстрілу поблизу селище Луганське Бахмутського району на Донеччині загинув 42-річний Микола Гайдук. Був старшим солдатом в окремому мотопіхотному батальйоні "Патріот" 53-ї бригади.
Родом з Нікополя Дніпропетровської області.
На фронт пішов добровольцем 2014 року. Після повернення додому займався волонтерством. Згодом підписав контракт і знову вирушив на передову.
"Він завжди усміхався. Не зміг залишитися осторонь, почав волонтерити - він був патріотом. Не зміг залишитися вдома, повернувся на фронт - він був сильним і сміливим", - згадує у Facebook волонтер Дар'я Андрусенко-Якотюк.
Очолював "Асоціацію учасників бойових дій Нікопольщини". Був майстром спорту з кікбоксингу.
 Рідні, друзі, побратими по службі і навіть незнайомі з Миколою залишають десятки коментарів і історій на його сторінці у Facebook.
"Твої соколята - два твоїх крила, залишилися без годувальника. Ти тепер на небесах і дивитимешся на всіх нас живих зі своєю скромною усмішкою. Тепер мені доведеться, проходячи повз обеліск пам'яті воїнів АТО, дивитися вже і на тебе, на твоє фото. І я ніяк не зможу змиритися із цим", - написав друг Віктор Каракуша.
"Прощавай, друже. Ми наздоженемо", - сказав Олексій Савченко.
"Сьогодні особисто для мене не просто день жалоби. Сьогодні день мученицької смерті нашого фундатора першого у місті храму на честь полеглих воїнів захисників Вітчизни - святого праведного Петра Калнишевського. Для мене Микола Гайдук це приклад жертовності і неосяжної любові, вірянина, смиренної людини з великою душею і чистим серцем. Не можу я осягнути його смерті. Не можу, тому що смерть буде переможена, тому що земна смерть була не марною, тому що після смерті буде воскресіння!" - написав диякон Святослав Скороход.
"Я завжди поважав твій вибір. Вибір такого шляху - шляху воїна. Ті, хто одного разу стали на цей шлях, хто живуть із честю, вірять тільки в перемогу. У перемогу життя над смертю. І життя воїнів, віддані заради цієї перемоги, роблять їх безсмертними героями. Пам'ять про яких житиме у серцях поколінь. Спочивай з миром, брате мій", - пише Констянтин Пиляєв.
У Миколи Гайдука вдома залишилися матір, брат, дружина і двоє синів - Марк і Микола.
14 і 15 червня у Нікополі оголошені днями жалоби.

Немає коментарів:

Дописати коментар