пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

Кожний Українець мусить добре пам'ятати свою територію

                                            
От в принципі найнаближеніша до ідеалу мапа України:

Тут враховані, та правильно названі практично всі Українські землі, що майже 100 років тому входили до складу УНР в повній мірі чи на конфедеративних засадах (Кубань).
Білгородшина, Сумщина, Вороніжжя, Харківщина та частина Луганщини - справедливо віднесені до Слобожанщини, Південь Луганщини, донеччина Східне Приазов'я та Ростовщина - це Дон, а Дон не може мати спільного кордону з Казахстаном, тому там прописана Калмикія. Кубань правильно вказана георграфічно, Чернігівщина та Стародубщина - це Сівершина, Київщина та Черкащина - Київський регіон, (я б назвав Полянщина, але то таке :) ).
Центр східного Подніпров'я - справедливо Полтава, зі Східним Запоріжжям теж більш менш ясно, хіба назва основного міста має бути явно не "Катеринослав". От Західне Запоріжжя і Бесарабію, я б все ж таки розділив, адже ментально вони не пов'язані. Бесарабія - це Одещина і Придністров'я, та аж ніяк не Інгульщина або Херсонщина. Хероснщина - це скоріш Таврія.
Поділля "проковтнуло" Буковину, а її. якраз таки, можна сміливо віднести до Бесарабії, як і південь Вінничини.
По Волині - претензій немає, абсолютно правильно, що до складу Волині входить Холмщина хіба що центральним містом має бути Луцьк, а не Житомир. Житомир - це Полісся, як і землі на північ від нього.
Галичина, хоч і включає до складу Перемишлянщину (Підляшшя), але чомусь поглинає Закарпаття, до складу якого, окрім наявних на сьогодні земель, має входити Пряшівщина, яка наразі входить до Словаччини, а тут вона не промальована. Ну і до всього - який з Івано-Франківська регіональний центр? При всій повазі до цього чудового міста, в якому бував два рази, цю роль справедливо треба віддати Львову.
Та все ж, ще раз хочу підкреслити - це напевно найоб'єктивніша мапа України, яку я бачив за останні років 5.

Немає коментарів:

Дописати коментар