четвер, 22 вересня 2016 р.

Сорочка вишита бійцю

  Ось ця совочка чекає на бійця Теряника Ярослава, який уже майже два роки боронить нашу землю на війні від ворожої напасті на сході України. Нехай береже тебе Бог, Ярославчику! Нехай береже Бог усіх бійців-захистників!!!

Що можу я зробить для перемоги
Над ворогом моєї України?
Чим зможу настелить важку дорогу
Бійцеві нездоланної країни?...
Ти йдеш у бій за землю Батьківщини,
Яку мордують кляті вороги,
Не криєшся в боях за чужі спини : –
Відвага і сміливість до снаги !
Уже не тиждень з ніг не зняті берці,
Не знята важка зброя зі плеча…
Для ворога відважно ти із серцем
Несеш всепереможного меча.
Ти йдеш до перемоги гідно й свято,
Віддаючи здоров'я і життя,
Хоробро свою землю захищати
Для мирного і вільного буття.
Нехай і я в жадану перемогу,
Внесу свій внесок. Щоб бійця вберіг,
На його плечі, як прийде з дороги,
Сорочку вишиту вдягну… як оберіг.
Своїм шитвом – молитву зашивала,
Мережила узор на полотні,
Тобі здоров'я й силу гаптувала,
Щоб вийшов переможником в борні.
Носи, солдате, гордо вишиванку,
З барвами маків, рідної землі…
Хай з вечора щоденно і до ранку
Обходять тебе горе й сили злі!
Віра Носенко
22.09.2019

Немає коментарів:

Дописати коментар