четвер, 23 березня 2017 р.

"Мої люди пакували і передавали Турчинову мільйони доларів", - Шепелєв


Біглий екс-нардеп Олександр Шепелєв, який свого часу встиг побувати у фракціях Партії регіонів і БЮТ і посидіти в українському і російському СІЗО повідомив нові подробиці своїх звинувачень на адресу нинішнього глави РНБО Олександра Турчинова в інтерв'ю "ТЕМІ".

"Звідки я знаю про злочини Турчинова? - Каже Шепелєв. - Я був свідком і очевидцем багатьох з них, особисто виконував його доручення. Мої люди пакували і передавали йому мільйони доларів в целофанових пакетах. Я особисто виводив для Турчинова мільйони в офшори. У мене є банківські документи, що підтверджують кожне моє слово ".

"Ви подивіться, як Турчинов відреагував на мої звинувачення, - продовжує екс нардеп. - Він звернувся до керівника фінмоніторингу з проханням розслідувати мої, як він їх назвав,« провокативні звинувачення ». А хто сьогодні очолює фінмоніторинг? Правильно, пан Ігор Черкаський. А ким працював Черкаський за Турчинова-першого віце-прем'єра? Правильно: теж керував фінмоніторингом ".

Читайте також: Турчинов просить НАБУ перевірити заяву про виведених їм в офшори $ 800 млн

"Черкаський був співучасником злочинних схем по розкраданню коштів державного бюджету України, - стверджує Шепелєв. - Турчиновського фірми-діри, або фірми-смітника працювали під дахом українського фінмоніторингу. Як правило, діяли не більше місяця, після чого закривалися, а всі документи знищувалися. тільки після цього фінмоніторинг виявляв вже не існуючі «смітника», відправляв матеріали в ГПУ - і кінці у воду. Фірм немає, грошей немає, документів немає, винних немає ... і за все це Черкаський отримував частку, яка становила десятки мільйонів доларів ... І ось цього Черкаському його подільник Турчинов направив заяву з проханням перевірити мої звинувачення про розкрадання Турчинова, в яких брав участь Черкаський! "

Нагадаємо, раніше в РНБО повідомляли, що "секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов звернувся до Державної служби фінансового моніторингу України і Національного антикорупційного бюро України з проханням провести оперативну перевірку провокаційних заяв щодо нього з боку злочинців-втікачів з команди Януковича (малися на увазі заяви Шепелева і Кузьміна - прим.ред.), та поінформувати про результати громадськість ",

Читайте також: Опубліковані темники Банковій про Насирова, Юру Єнакієвського і "наїзді" Шепелева на Турчинова

До цього нардеп 5-6 скликань Олександр Шепелев повторно звернувся до директора НАБУ Артему Ситнику через свого адвоката Олександра Косенка зі звинуваченнями на адресу Олександра Турчинова, Юрія Луценка, Бориса Колесникова та інших політиків.

"Хочу офіційно заявити, цю інформацію я підтверджую повністю. Дійсно, перший віце-прем'єр Олександр Турчинов і народний депутат Роман Лук'янчук вкрали, вивели в офшори і легалізували в Європі і Україні більше 800 млн доларів США з державного бюджету України та міжнародної допомоги МВФ", - зокрема, стверджував Шепелєв.

"ОЛІГАРХ"

Немає коментарів:

Дописати коментар